Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nova
Men ryggplattans längd justerar du lätt genom att vika den en eller flera gånger runt midjebandet.

Sååå illa är det nog inte, eller? :wink:
Användarens profilbild
Av tinaw
Sätt i spänne "också" kanske, sy på remmar längst ut på banden så att du kommer ett halvt varv till. Jag har aldrig sett en MT som knyts fram när man bär fram, men det är ju en jättebra tanke!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
tinaw skrev:Sätt i spänne "också" kanske, sy på remmar längst ut på banden så att du kommer ett halvt varv till. Jag har aldrig sett en MT som knyts fram när man bär fram, men det är ju en jättebra tanke!
Sån blev min, (som jag sydde efter ditt mönster, och din byggsats ;-)) eftersom jag tänkte "Jag syr så långa band jag kan först, och klipper sen ifall det behövs". Behöver jag tala om att jag inte har klippt något ännu? Men det är faktiskt lite onödligt långt med 2,5 m axelband.... :oops:
Användarens profilbild
Av Mipsan
Mimmi_S skrev:*fniss*... jag trodde att man skulle knyta fram :oops: jag tycker inte om att ha knuten bak så det blir nog att sätta dit spänne :)
*dubbelfniss* det trodde jag oxå.. :oops: Men jag håller med, jag vill inte heller ha knuten i bak..
Av SnutteNuttan
Övning ger färdighet! :D

Det blir säkert jättebra ska du se. :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Min första MT som jag sydde gjorde jag långt midjeband på så att jag kunde knyta fram när jag bar fram. Det var mest för att jag ville ha extra stadga eftersom jag inte hade något att vaddera med hemma, men det är rätt skönt att kunna vira lite extra :D
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jag har gjort långa midjeband på mina!
jätteskönt med dubbel stadga tycker jag :D
Användarens profilbild
Av Dafe
Kaffemoster skrev: Men det är faktiskt lite onödligt långt med 2,5 m axelband.... :oops:
Oops, jag syr också en MT just nu, och har exakt 2,5 m axelband. :lol:
Användarens profilbild
Av korell
Lycka till med nästa! :D
Jag gillar lååånga band. Den jag har nu drar jag bak, fram och bak igen!! när jag bär på magen. Och axelbanden tvistar jag på bebis rygg och knyter på ryggen, men jag hade gärna haft så långa band att jag hade kunnat dra ett varv till fram till magen :lol:

Tycker att det blir så stadigt och avlastande när man kan snurra lite extra 8)

Nackdelen med för långa axelband är ju att de släpar i backen, och när det är regnigt eller snöslask är det ju lite problematiskt faktiskt. En avvägningsfråga helt enkelt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?