Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
IdaM skrev:Sen skulle jag tycka det var perfekt med ett sånt där "fodral" där man får plats med ett par blöjor och lite tvättlappar i samma tyg. Tror att de heter "Diapees & Wipees", det måste ju va lätt att sy själv...Har sytt ett sådant och det är jättelätt. Om man ska fodra kan det vara praktiskt med ett lite halkigare tyg så man får i blöjorna lite enklare
Summer skrev:En ficka inuti eller på som man kan vränga in hela väskan i skulle jag vilja ha på "min" thai-väska. Och något sätt att fästa den på vagnen (eller bältet eller något). Drömmer....Det måste väl gå att sätta dit tryckknappar så att man kan fästa den i vagnen, eller...
Mimmi_S skrev:Tex dom här säljer:Summer skrev:IdaM skrev:Sen skulle jag tycka det var perfekt med ett sånt där "fodral" där man får plats med ett par blöjor och lite tvättlappar i samma tyg. Tror att de heter "Diapees & Wipees", det måste ju va lätt att sy själv...Har sytt ett sådant och det är jättelätt. Om man ska fodra kan det vara praktiskt med ett lite halkigare tyg så man får i blöjorna lite enklare(Har inte sett någon live men jag fodrade min för jag hade så tunnt tyg (lakansväv)).
Var hittar man Diapees & Wipees?
Mimmi_S skrev:Jag tänkte när den var vrängd, annars så tycker jag man bara hänger den över styretSummer skrev:En ficka inuti eller på som man kan vränga in hela väskan i skulle jag vilja ha på "min" thai-väska. Och något sätt att fästa den på vagnen (eller bältet eller något). Drömmer....Det måste väl gå att sätta dit tryckknappar så att man kan fästa den i vagnen, eller...
Mimmi_S skrev:Finns också på Designtorget. Men det är som sagt superlätt att sy själv.Summer skrev:IdaM skrev:Sen skulle jag tycka det var perfekt med ett sånt där "fodral" där man får plats med ett par blöjor och lite tvättlappar i samma tyg. Tror att de heter "Diapees & Wipees", det måste ju va lätt att sy själv...Har sytt ett sådant och det är jättelätt. Om man ska fodra kan det vara praktiskt med ett lite halkigare tyg så man får i blöjorna lite enklare(Har inte sett någon live men jag fodrade min för jag hade så tunnt tyg (lakansväv)).
Var hittar man Diapees & Wipees?
Mimmi_S skrev:Jag har ju sytt några olika väskor och nu senast gjode jag bottenplattan mer avlång så att den får bättre passform... hur bred är den på Mammahappy- väskan?Hehe åå vad kul det lät "mammahappy-väskan". Kunde inte låta bli att skratta lite å kul att få "hammockbagen" "döpt" efter mig!
mammahappy skrev:Jag tycker att det lät braMimmi_S skrev:Jag har ju sytt några olika väskor och nu senast gjode jag bottenplattan mer avlång så att den får bättre passform... hur bred är den på Mammahappy- väskan?Hehe åå vad kul det lät "mammahappy-väskan". Kunde inte låta bli att skratta lite å kul att få "hammockbagen" "döpt" efter mig!![]()
Jag var nere å mätte bottenplattan på min väska å den var 30cm. Å bottenplattan är rund så den är inte oval eller så.
Mimmi_S skrev:Jag tycker att det lät braMen ååå tack!och Mammahappy är ett av det finaste nicken på sjalbarn. Jag blir alltid glad när jag ser det namnet. själv funderar jag på att byta till "Tornado-mamman"...
Ok, den är alltså rund...?![]()
, jag trodde att den var lite oval...
Mina första är lie ovala och nu är dom mycket ovala... tyckte att det blev mycket bättre...
Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?