Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har ett kärt besvär...

Jag ska på bröllop nästa helg och ska ha på mig en tjusig afrikansk Guntino. Den är röd och lila med guldtrådar i. Till har jag en sjal i samma tyg, fast egentligen är den lika bred som en sarong. Jag tänkte i alla fall bära Nora i sjalen.

Först tänkte jag bara knyta den ála Bära barn, men eftersom den är så bred (dubbelt så bred som en "vanlig" sjal så blir knuten gigantisk. Dessutom har den tofsar på sidorna så det såg inte klokt ut.

Jag har ett par stora aluringar hemma så jag funderar stark på att sy en ringsjal av den istället. Det kommer bli skitsnyggt!

Men... jag klarar inte att klippa i tyget så den får vara jätte bred då. Vilken vikning ska man ha då för att det ska bli bra? Det blir kanske lätt klumpigt med en vikning? Ska jag köra fritt som på Babydesigns beskrivning, eller kanske testa solfjädersvikning?

Nån som kan råda mig? Förutom att tyget är så brett är det tunnt och följsamt i övrigt.
Användarens profilbild
Av Veronica
Jaaa! :vågen:

Det var precis nåt sånt jag har klurat på (men gav upp), och tänk att det var så enkelt! Så vips var ringsjalen klar.

Tack!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?