Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
det mönstret sydde jag också efter, det är jättebra.

Vad fina de blev dina brallor, tycker inte alls de ser sjukhusaktiga ut, jättesnygga :D
Användarens profilbild
Av Blixa
Jag tycker det ser ut som att du knyter som jag och det måste ju vara rätt :D
Annars kan det bli sommarens inslag på sjalträffarna utöver ryggövningar och sjalklämmande; hur man knyter thaisarbralla :lol:

Supersnygga blev de också, tycker inte alls att det ser ut som sjukhusbyxor. Kul med ett par som inte är förkorta i benen som de ofta är om man köper dem på plats.
Användarens profilbild
Av Kotten
Det ser ju kanonbra ut! Fin färg. Jämför med min knytning i thaitråden, så får du ett hum om hur de ska sitta.
Användarens profilbild
Av puppan
Jättefina! :D

Jag blir också sugen på att sy ett par. Ska det vara ett relativt tunt tyg eller?
Användarens profilbild
Av Linnea
Kotten skrev:Det ser ju kanonbra ut! Fin färg. Jämför med min knytning i thaitråden, så får du ett hum om hur de ska sitta.
vad heter denna thaitråd? var finns den, nu blev man ju nyfiken :lol:
Användarens profilbild
Av Kotten
Linnea skrev:
Kotten skrev:Det ser ju kanonbra ut! Fin färg. Jämför med min knytning i thaitråden, så får du ett hum om hur de ska sitta.
vad heter denna thaitråd? var finns den, nu blev man ju nyfiken :lol:
Jag tror att den heter något med "omlottbyxor". Kolla upp den! Där finns fina bilder med både det ena och det andra.
Användarens profilbild
Av naggie
puppan skrev:Jättefina! :D

Jag blir också sugen på att sy ett par. Ska det vara ett relativt tunt tyg eller?
Ja, ganska tunt har jag i alla fall. Jag tror att originalvarianten är riktigt tunt men jag ville ha lite tjockare.

Sy sy sy! De är supersköna :vågen:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Så, nu har även jag ett par! 8)
Riktigt sköna, men det tar nog några dagar innan jag fått till snitsen på knytanden/vikandet (blir ju inte lättare direkt när jag har en växande mage att ta hänsyn till.... :wink: )

Tyckte dock att det där mönstret var lite snålt tilltaget i benvidd så jag la till lite extra både här och var vilket gjort att de nu är GIGANTISKA upptill med ett jätteövervik längst upp, men de funkar iaf och är väldigt luftiga! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?