Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
jag smäller av
hur fin som helst
Av Mumskickan
Tack :)
Tyget är ett gammalt påslakan från 70-talet
Funderar på om jag skulle sy mig själv något i samma tyg kanske :D
Användarens profilbild
Av Kristina
Wow! Skitsnygg! :tumup:
Av Mumskickan
Jag ritade av en annan klänning, så blev det ett mönster :)
Användarens profilbild
Av Kotten
Jag döööör. Jättesnygg. Men hur ser baksidan ut? Och är det svårt att sy på kantbanden?

Jag försökte sy en klänning häromdagen men när köket var svart av oset av alla svordomar så stängde jag av maskinen och gav upp.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Mumskickan skrev:Jag sydde en klänning till Alva igår, hon tyckte att den var "väldigt snygg" :lol:
:iagree: kan inte göra annat än instämma :loving:
Av Mumskickan
Kotten skrev:Jag döööör. Jättesnygg. Men hur ser baksidan ut? Och är det svårt att sy på kantbanden?
Framsidan och baksidan ser nästan likadana ut, det enda som skiljer är att framstycket är mer rundat i halsen
Kantbandet var inte alls svårt att sy dit, men jag gjorde latvarianten och sydde fast dem både på fram-och baksidan på samma gång. Jag nålade fast dem först såklart, annars hade det nog varit svårt.
Jag har sytt en till av samma tyg som kompisens dotter ska få i födelsedagspresent :)
Av SnutteNuttan
Den är lövely! :tumsup:
Användarens profilbild
Av sacha42
sååå snygg 8)
Användarens profilbild
Av persilja
Skitsnygg!!!!!!!! Och det var så läckert att blommorna "tonar ner" mot nederkanten!!!!!!

Alltså, snart måste jag nog iväg till en loppis och jaga lakan från 70-talet, jag vill också sälla mig till er som syr så läckra klänningar här på Sjalbarn!!!!! Benjamin får nog stå ut. Det är nog bara bra för hans kvinnliga sida hursomhelst. :)
Av Jenny
Åh så fin! Helt underbart tyg!! :heart:
Av Mumskickan
persilja skrev:Skitsnygg!!!!!!!! Och det var så läckert att blommorna "tonar ner" mot nederkanten!!!!!!
Lakanen "tonade ner" ut mot kanterna, så jag tog till vara på det och gjorde nederkanten där :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?