Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naggie
Var beställer ni ringar till ringsjal? Köper alla från sling rings eller? Och hur blir det med moms och sk*t (är fortfarande arg för att jag äger jordens dyraste peekaboo :angry: )
Och så en fråga till: Jag har ett ganska tunt tyg, blir det för stort med M-ringar?

Tacksam :urule:
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag har alltid beställt från slingrings, håller man sig under 200:- inkl. frakt blir det ingen tull på ringarna. M funkar säkert, men eftersom det är så billigt från slingrings kan du ju beställa ett par av vardera storleken och prova med båda, det paret du inte använder blir nog inte svårsålt här sen. :)
Användarens profilbild
Av aspen
vad kostar ett par alu där, i sv kronor?

jag köpte från babyboden nyss, där kostar det 72 :- paret. kanske gjort nåt dumt nu?? :roll:

jaja, man lär sig till nästa gång
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag orkar inte kolla exakt, men jag brukade beställa 5 par åt gången, då hamnade jag precis under 200:- inkl. frakt. så 200/5 är väl 40:-? Och då är alltså frakten inräknad. Fast man får mängdrabatt ju fler man beställer också, så ska man bara ha ett eller två par blir det nog lite dyrare, men fortfarande billigare att beställa härifrån Sverige.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
annelie skrev:jag köpte från babyboden nyss, där kostar det 72 :- paret. kanske gjort nåt dumt nu?? :roll:
Fast om jag skulle vara ute efter bara ett par ringar och vill ha dem snabbt så skulle jag också välja att beställa ifrån någon av de svenska återförsäljarna!

(bra och snabb service kan vara värt några extra kronor ibland... 8))
Användarens profilbild
Av Blixa
Vi kan väl sambeställa och byta ringar på en linje 17-träff? Nu har jag semester och kan leka med sjalfolk igen :lol:
Användarens profilbild
Av naggie
Blixa skrev:Vi kan väl sambeställa och byta ringar på en linje 17-träff? Nu har jag semester och kan leka med sjalfolk igen :lol:
Det är ju helt sjukt :hopmad: Jag skickade precis iväg min beställning. Vad hade du velat ha? Jag beställde 1par svarta M, 1par guld M, och 1par svarta S. Jag kommer ju absolut inte att använda alla så om nåt av det funkar för dig kan du ju få det mot en chokladbit kanske :wink:

Härligt med semester :vågen:
Nu kan vi göra linje 17 osäker 8)
Användarens profilbild
Av Blixa
Det var snällt :vågen: men jag tror att det är large som kommer passa bäst till pearl-tyget så jag kastar nog iväg en egen beställning i dagarna. Träffas kan vi ju göra i alla fall :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?