Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FiaLisa
Jag har en Didymos Ginkgo ute under säljes, men om ingen vill ha den funderar jag på om jag skulle färga den. Vad tror ni om det? Grå? Grön? Det borde väl kunna bli bra, eller?

Jag har för mig att Sannasmamma färgade en indio svart med gott resultat.
Av belinda
ja det blir säkert jättebra, tror det var trollmamma som färgat en indio till brun, och det blev också väldigt snyggt :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Den borde ju gå att färga ungefär vilken färg som helst! Tror att det kan bli riktigt snyggt då indigomönstret kanske lyser igenom lite (tänker på de som färgat randiga sjalar behållit sina ränder även efter färgningen!)

Om du nu ändå känner dig så tveksam till den färg den har nu så finns det ju inte så mycket att förlora heller?

(hmm.... blir alltmer sugen på att köpa oss en sån sondermodell-indio, för även om jag inte hittar den ulitmata färgen där så är det ju ändå en rätt mysig sjal som kan få sig en tur i färgbadet! :twisted: :wink: )
Av FiaLisa
CrazyMagpie skrev: Om du nu ändå känner dig så tveksam till den färg den har nu så finns det ju inte så mycket att förlora heller?

(hmm.... blir alltmer sugen på att köpa oss en sån sondermodell-indio, för även om jag inte hittar den ulitmata färgen där så är det ju ändå en rätt mysig sjal som kan få sig en tur i färgbadet! :twisted: :wink: )
Precis! Jag var rätt besviken igår när jag öppnade paketet, men idag känns det bättre eftersom sjalen i sig känns jättemysig och den faktiskt går att färga. :) Jag har inte så mycket att förlora, som sagt.
Användarens profilbild
Av Blixa
Jag har en indio som Sannasmamma färgat svart och det blev jättebra. Har för mig att den var aprikos från början. Tricket ska vara att använda två paket färg direkt för att verkligen täcka.
Eventuellt kanske det blir en liten liten nyansskillnad mellan de vita och de gröna fälten om man tittar noga, men svart kommer det nog bli.
En bra sak är att didymos verkar använda bomullstråd till fållarna så de borde bli snygga och svarta också.

Någon hade färgat en randig stork med gott resultat för ett tag sedan men det minns jag inte vem det var.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?