Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shyme
... snubblade jag över en rulle Pearl i blått på Jysk här i Avesta när jag var och skulle känna på Olga :D
Av Aelia
Oj, och den kostade?
Användarens profilbild
Av Blixa
Ååååh, vill ha! Kan de inte förstå att det är ett poppis tyg och få in det överallt igen?
Du har inte lust att köpa ut lite om det inte är för dyrt och man ber mycket mycket snällt?
Användarens profilbild
Av Shyme
det kostase 50 kr /meter om jag inte minns fel... det satt en lapp på där det stog 4,70, det kanske betyder att det är så mycket kvar....
Användarens profilbild
Av Matildamamma
Attans då, jag som jobbar i Avesta, men nu är jag ju mammaledig och i Stockholm :cry: .
Användarens profilbild
Av Shyme
Blixa skrev:Ååååh, vill ha! Kan de inte förstå att det är ett poppis tyg och få in det överallt igen?
Du har inte lust att köpa ut lite om det inte är för dyrt och man ber mycket mycket snällt?
Visst skulle jag kunna köpa ut, men det verkade som ett "rejält" tyg det kanske blir dyrt att skicka??
Användarens profilbild
Av Blixa
Känn absolut ingen press att du måste köpa. Jag har ju egentligen sjalar så att jag klarar mig. Om du vill skicka så sätter jag naturligtvis in pengar till dig i förväg. Portokostnaden känns helt ok när det blir så billig sjal i alla fall (och mysig).
Du kan väl skicka ett pm till mig om du vill. Annars är det helt OK.

Stort tack!
:vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?