Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har nu ritat en ny hylla till Mollys rum då den vi hade tidigare inte passar, ville ha en låg. Min kompis har byggt dom båda två. Hur som helst så håller jag på att måla nu så snart är den klar men vad ska jag ha för ben på den?

Hyllan, som är gjord så det passar ikealådor i facken

Bild

Dom här benen har jag på andra saker hemma och gillar dom men nu är dom slut! Vet inte när dom får hem dom så jag funderar på om jag ska hitta på nåt annat som ben?

Bild
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jo det kan jag ju iof men jag tänkte att det kanske var nån som hade nån annan idé att nåt annat skulle vara finare =)
Användarens profilbild
Av Fryle
Måste den ha ben?
(Undrar hon som inte gillar att dammsuga under hyllor. :roll: )
Användarens profilbild
Av rithelo
Hade jag varit du hade jag nog åkt till loppisar, kupan, stadsmissionen eller liknande och köpt bordet med de mest svarvade benen, sågat av dem, målat den vita/rosa/grå (som på docksängen) och skruvat på dem :app: (borrat hål i och satt i träplugg)
Användarens profilbild
Av Jennelii
plysan skrev:Såna där ben finns väl på ikea med? Tror de hör till beståsortimentet så heter säkert nåt i stil med bestå.
Mja men närmaste ikea är 27 mil härifrån :lol: tror det finns på jula oxå men dom är nog dubbelt så dyra där som på biltema.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Fryle skrev:Måste den ha ben?
Ja =) Gillar inte riktigt när saker står direkt på golvet, hennes andra hylla ser ut såhär men det är annorlunda då den har som en avslutning, eller ja, där bakom röran kanske det syns ;)

Bild
rithelo skrev:Hade jag varit du hade jag nog åkt till loppisar, kupan, stadsmissionen eller liknande och köpt bordet med de mest svarvade benen, sågat av dem, målat den vita/rosa/grå (som på docksängen) och skruvat på dem :app: (borrat hål i och satt i träplugg)
Mhm.. det säger du.. *funderar om vi har nån svarv i snickeriet i källaren för att göra det billigare*
Användarens profilbild
Av rithelo
Jennelii skrev:
Fryle skrev:Måste den ha ben?
Ja =) Gillar inte riktigt när saker står direkt på golvet, hennes andra hylla ser ut såhär men det är annorlunda då den har som en avslutning, eller ja, där bakom röran kanske det syns ;)

Bild
rithelo skrev:Hade jag varit du hade jag nog åkt till loppisar, kupan, stadsmissionen eller liknande och köpt bordet med de mest svarvade benen, sågat av dem, målat den vita/rosa/grå (som på docksängen) och skruvat på dem :app: (borrat hål i och satt i träplugg)
Mhm.. det säger du.. *funderar om vi har nån svarv i snickeriet i källaren för att göra det billigare*
Heja svarv! :vågen:
Men om ni inte har trä hemma redan så är jag inte säker på att det behöver vi billigare att göra själv. Roligare dock :D
Användarens profilbild
Av Novemberros
Jennelii skrev:
plysan skrev:Såna där ben finns väl på ikea med? Tror de hör till beståsortimentet så heter säkert nåt i stil med bestå.
Mja men närmaste ikea är 27 mil härifrån :lol: tror det finns på jula oxå men dom är nog dubbelt så dyra där som på biltema.
Skulle inte IKEA komma till Umeå?

Håller med om att ben är bra, tror inte det är så bra att ha direkt på golvet utan att luft kan cirkulera. Metallbenen är snygga och förslaget med svarvade ben som du målar låter också bra.
Av plysan
Jennelii skrev:
Ikea har en webshop!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?