Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Tjejerna hade en gammal BRIO docksäng som jag hittade hos deras pappa och han hade tagit ner från vinden för att elda upp :whut:

Bild

Den passade ju inte i Mollys rum ;) så jag målade o grejade o nu är den klar!! Jag är så galet nöjd, nu ska jag bara sy sängkläder, vilken dag som helst :roll:

Bild

Bild

Bild

Sprayade även skruvarna i guld =)

Bild
Användarens profilbild
Av Sara+
Bra gjort! Det är svårt att måla möbler tycker jag, det blir randigt o trist. Vilken färg har du använt? Eller är det sprejfärg?
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har sprayat, det vita o guld med färg från biltema och dom rosa/grå med en sprayfärg som heter montana gold från hlstore.com Nu hade jag inte köpt allt det just till sängen, vitt o guld hade jag hemma, det andra ska jag även måla andra saker med.
Användarens profilbild
Av Sara+
Är det svårt att få det jämnt med sprayfärg? Jag tänker mig att det är mindre rep/stöttåligt än vanlig möbelfärg, eller?
Användarens profilbild
Av mjau-mjau
Vad snyggt det blev - en helt annan möbel!

Kan också rekommendera sprejfärg, har bara erfarenhet av just montana, det blir alltid jämt och fint.
Användarens profilbild
Av rithelo
Wow! :vågen:

Jag har också tänkt köpa sprayfärg därifrån. På deras sida står det vilken Sprayfärg som passar till möbler osv :tumup:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har bara målat med biltema/dollar store och det kan rinna om man inte är försiktig men det är så kul att måla!! :lol: den här montanasprayen var billigare och så fanns det i hur många olika färger som helst!! Nu har jag sprayat det där med klarlack för att det ska vara hållbarare annars har jag bara målat krukor och små saker som inte ska användas på samma sätt. Montanafärgen, iaf denna, är lite matt (innan klarlacken).

Har målat detta med matt vitfärg (biltema)

Bild

Bild

Den här har jag målat, från gulnad vit till svart

Bild

Bild

Bild

Bild

krukorna, vita med sprickor som blivit gulnade

Bild

från vit till guld

Bild

Bland annat.. det är så KUL!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?