Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

har lääänge varit sugen på att prova nålfiltning, men inte kommit mig för att skaffa de grejor som behövs. Var köper man billigast tovningsull och tovningsnål? och den där skumgummiplattan, kan det vara vilken skumgummibit som eller finns det en speciell sort bara för nåltovning?
Billigast vet jag inte, men jag har köpt på panduro, för det var enklast. Jag skulle tro att det fungerar med flera typer av mjuka plattor, som typ frigolit. Själv tovar jag helst utan skumgummiplattan, för jag tycker den ger ifrån sig äckliga partiklar, men i början måste man ju ha nåt underlag, så då använder jag den i alla fall.
Jag gillar Slöjddetaljer och de är i många fall billigare än Panduro. De har en platta med borst istället för skumgummi, det känns lite bättre på något vis.
Jag köpte ett set med filtnålar och hållare (minns just nu inte om det var med något mer) på Hemtex i fjol. Undrar om de fortfarande har dem. Kostade en femti-lapp har jag för mig. Funkar helt okej.
Jag har inte kommit längre än till att bestämma vad jag vill ha för färger på ullen och var jag ska handla. Vad behöver man för nålar? En av varje tjocklek, eller? Har tänkt tova figurer, högst en dm höga. Behöver man hållare?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?