Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
När jag var i Tallinn i våras köpte jag en rejäl garnhärva som nu blivit en hittepåtröja (skarvat med lite vitt tvåtrådigt ullgarn för att det skulle räcka):
Bild
Bild
Godkänd redan under blockningen:
Bild
Härvan:
Bild
Användarens profilbild
Av Junijuli
Fy tusan vad jag tycker det är härligt med folk som kan sånt där. Blir alldeles lycklig av att se något så fint. Tack för att jag fick se :love:
Användarens profilbild
Av HPe
:love: :love:
Trulsamin, dina alster är alltid alldeles fantastiska! ,man blir så glad av att se dem! :D
Användarens profilbild
Av Sara+
Men, dagens dummaste fråga :rodna: är det lagom långa bitar med "samma" färg i härvan eller hur hänger det ihop? har du i så fall stickat en ruta i taget och sytt ihop eller? Eller är garnet anpassat till ett visst mönster och sticka "fram o tillbaka som vanligt"?
Användarens profilbild
Av Fryle
HPe skrev::love: :love:
Trulsamin, dina alster är alltid alldeles fantastiska! ,man blir så glad av att se dem! :D
Trulsamin gör också fina saker, men denna är det jag som komponerat. :wink:
Användarens profilbild
Av Fryle
Sara+ skrev:Men, dagens dummaste fråga :rodna: är det lagom långa bitar med "samma" färg i härvan eller hur hänger det ihop? har du i så fall stickat en ruta i taget och sytt ihop eller? Eller är garnet anpassat till ett visst mönster och sticka "fram o tillbaka som vanligt"?
Tröjan är helt sömlös, jag gillar inte att montera. Jag stickar ihop efterhand och färgerna blir som de kommer. Mönstret har tillkommit efter hand som arbetet vuxit fram. När jag sitter vid en dator ska jag visa en väst som inspirerade mig till den här tröjan.
Av krakri
Vad fiiiiint! :love:

Jag köpte liknande garn i Tallinn. Nu blev jag sugen direkt att börja sticka. :-)
Användarens profilbild
Av Fryle
krakri skrev:Vad fiiiiint! :love:

Jag köpte liknande garn i Tallinn. Nu blev jag sugen direkt att börja sticka. :-)
Go for it! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?