Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaMuckla
Har en fantastisk beco som jag burit massor i, men så för ett par år sedan skulle maken bära lilla i den och saknade tålamod och krängde den på sig och något gick sönder och selen hängde sedan snett. Har försökt använda den sen dess men blir inte bra för spännet vänder sig och drar axelbandet snett och skär in i ryggen på mig.

Nu när jag tittar efter noga så har en liten plastbit gått sönder, den som höll den tvärsgående remmen på plats. Kan man på något sätt snyggt fixa detta om man inte är sådär superhändig med att sy. Vill ju använda denna sele också

http://instagram.com/p/uaEHYPnaSK/ (får inte in en bild här så länkar till bilden)
Användarens profilbild
Av Sara+
Om det är spännet som regelerar höjden på bröstspännet som är trasigt så går det att köpa på vanliga sybehörsaffärer (eller på nätet).
Bara att sprätta och sätta på nya och sy tillbaka. Om du har symaskin så är det en enkel grej, annars köp spännet och gå förbi en skomakare tex, de borde enkelt kunna sy ett par sömmar.
Användarens profilbild
Av MammaMuckla
Aha :-) har inte ens kollat efter spännen, fast å andra sidan visste jag inte att det var trasigt bara att det såg konstigt ut...

Symaskin har jag men vi kommer inte alls överens vilket knäckt mitt pysselförtroende enormt så tar nog och ser om jag kan hitta en skomakare istället. Tack så jättemkt! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?