Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Nån här som nåltovar?
Jag köpte ett set på Panduro idag & har just tovat ett hjärta på en ullbyxa där det gått hål.

Det var ju riktigt roligt & nu är jag nog lite fast. Tänker mig applikationer på tråkiga ullplagg o.s.v

Men jag undrar lite över inköpsställen. Nån som har tips på var man köper ull i roliga färger, förutom hos Panduro då?
Användarens profilbild
Av marmite
Tass! Vill också börja pyssla! Jag har fått tipset om att söka på etsy. Hittade en UK-butik som sålde ekologisk växtfärgad ull. Ska se om jag kan hitta länken...
Av corona
Jag nåltovar lite emellanåt :D

Jag har blivit tipsad om att handla på winghamwoolwork.co.uk, men har ännu inte hunnit testa.
Min storhandlande kompis är dock nöjd :tumup:
Användarens profilbild
Av Teusa
Jag har nåltovat lite juldekorationer. Kit från Panduro bl.a. Riktigt kul att göra. Även maken tyckte det var kul!

Jag köpte färgad ull hos min vanliga garnaffär. Det var innan jag började hänga på SB och inte tänkte så mycket på ekologiskt och muelsing.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?