Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Det här har jag knepat och knåpat med idag när maken och B var ner på stan för att köpa morsdagspresent (maken påstod att han desperat behövde några skruvar men det tror jag INTE på)

Bild

och här är en actionbild på min prinsessa :loving: i byxorna
Bild
Av Sussi med Maja
Vad snyggt! Jättefint tyg, jag gillar blommor :) Och söt dotter!!
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Sussi med Maja skrev:Vad snyggt! Jättefint tyg, jag gillar blommor :) Och söt dotter!!
Tack, tack!
Tyget är ett gammalt påslakan som är alldeles mjukt av flitig användning.
Användarens profilbild
Av johanna
Men vad fint du syr :D Blev det nåt över? Nora behöver ny sommaroutfit :lol:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
oj så fina :heart:
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
johanna skrev:Men vad fint du syr :D Blev det nåt över? Nora behöver ny sommaroutfit :lol:
Jo, det blev lite över. Det räcker nog precis till en Nora-outfit :D Kan ta med tyget nästa gång vi ses om du påminner mig :wink:
Användarens profilbild
Av johanna
Kajsabajsa skrev:Jo, det blev lite över. Det räcker nog precis till en Nora-outfit :D Kan ta med tyget nästa gång vi ses om du påminner mig :wink:

:oops: Men nu skäms jag ju, det var som lite skämtsamt menat :D Inte ska jag stjäla andras tyg heller! (Speciellt med tanke på att jag har lådvis med outnyttjat :roll:)

Men fint var det! OT: Du är så duktig på att sy...måste nog detaljgranska nån av dina MTs när vi ses härnäst, min är klar men jag är inte helt nöjd.
Av belinda
:shock: vad fint :shock: värsta tjusiga tyget dessutom :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
men åååå vad snygga!!!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Tjusigt värre! :lol:

Sitter och funderar som bäst på att sy sånna mudd-byxor (kommer dock inte hitta lika coolt tyg dock...) - är det något särskilt man ska tänkta på ang. mönsterval och dyl?
Användarens profilbild
Av zandrama
Jättesnygg klänning! :shock: :tumup:
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
johanna skrev:
Kajsabajsa skrev:Jo, det blev lite över. Det räcker nog precis till en Nora-outfit :D Kan ta med tyget nästa gång vi ses om du påminner mig :wink:

:oops: Men nu skäms jag ju, det var som lite skämtsamt menat :D Inte ska jag stjäla andras tyg heller! (Speciellt med tanke på att jag har lådvis med outnyttjat :roll:)

Men fint var det! OT: Du är så duktig på att sy...måste nog detaljgranska nån av dina MTs när vi ses härnäst, min är klar men jag är inte helt nöjd.
Inte ska du skämmas! Jag är bara glad att bli av med lite tyg som annars bara kommer att ligga här och samla damm i väntan på att jag ska ta mig igenom min digra "what to-do-list". Vilket jag aldrig kommer att göra i alla fall. Så ta du emot det med gott samvete :D
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
CrazyMagpie skrev:Tjusigt värre! :lol:

Sitter och funderar som bäst på att sy sånna mudd-byxor (kommer dock inte hitta lika coolt tyg dock...) - är det något särskilt man ska tänkta på ang. mönsterval och dyl?
Jag tog ett mönster jag hittade i en gammal Ottobre. Det var menat att användas till manchesterbyxor men funkade bra till muddbyxor också. Det man bör tänka på är väl att korta av benen och midjan för annars blir de på tok för långa när man får dit mudden. Detta kom jag på EFTER att byxorna var färdiga :oops: så det var bara att sprätta, klippa och sy om men man lär sig ju av sina misstag :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Fint!
Jag har också gamla påslakan som ska bli kläder, fast jag tänkte sy skjorta och solhatt av det. Fast byxorna var ju jättefina...

Och om inte johanna vill ha tyg så köper jag gärna en bit av det!!! Du kan ju skicka ett pm om du har en bit över :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?