Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Eftersom det blev bestämt att nästa byte är på temat återvinning (http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=229443) drar vi nu igång detta.

Sista anmälningsdag 30/6, sista skickadag 18/8.

Anmäl er i tråden + med ett PM till mig. I PMet behöver det bara stå namn och adress, all övrig information som önskningar och allergier tar vi i tråden.

Har ni tankar kring datum eller annat så säg till!
Senast redigerad av Fryle den tis jul 01, 2014 14:24, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av camsch
Vi är med och byter återvunnet:

camsch: Vill ha något praktiskt användbart, helst inte väska/tygkasse då jag fått rätt många nu på våra byten (men jag :heart: de jag fått, tro inget annat). Vi har hund, inga allergier.
Fryle: Vill ha något praktiskt användbart.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
camsch: Vill ha något praktiskt användbart, helst inte väska/tygkasse då jag fått rätt många nu på våra byten (men jag :heart: de jag fått, tro inget annat). Vi har hund, inga allergier.
Fryle: Vill ha något praktiskt användbart.
Snurrfian: Gillar praktiska saker men är glad för allt! Vi har hund och inga allergier
Användarens profilbild
Av Fryle
Fryle: Vill ha något praktiskt användbart. Har katter, inga allergier.
Snurrfian: Gillar praktiska saker men är glad för allt! Vi har hund och inga allergier.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Maddemoa: Gillar användbara saker, gärna färgstarkt och mönstrat, så länge det inte är hunden eller katten som är återanvänt så ställer inte allergin till några problem :wink:
Snurrfian: Gillar praktiska saker men är glad för allt! Vi har hund och inga allergier.
Användarens profilbild
Av camsch
Är det inga fler som är sugna på lite pyssel så här på semestern? :D
Användarens profilbild
Av AnKa
AnKa Vill lika gärna ha något vackert flärdfullt som något praktiskt :wink: Är allergisk mot pälsdjur vilket betyder att det skapade inte får vara av ull eller ullgarn som har minsta spår av fårdoft (i ett återvinningsbyte är det troligen inga problem alls) om du har djur tvättar jag bara när gåvan kommer så är det inga problem. Jag älskar färg och mönster.
Maddemoa: Gillar användbara saker, gärna färgstarkt och mönstrat, så länge det inte är hunden eller katten som är återanvänt så ställer inte allergin till några problem :wink:
Användarens profilbild
Av sus
Jag vill gärna vara med, men vet inte om jag hinner klart till 31/7 pga våra semesterplaner. Är det ok att vara med ändå och lova att vara klar till 15/8?
Användarens profilbild
Av Snurrfian
sus skrev:Jag vill gärna vara med, men vet inte om jag hinner klart till 31/7 pga våra semesterplaner. Är det ok att vara med ändå och lova att vara klar till 15/8?
För mig är det helt okej! :D Hellre att vi är fler och får vänta lite! :D
Användarens profilbild
Av AnKa
Snurrfian skrev:
sus skrev:Jag vill gärna vara med, men vet inte om jag hinner klart till 31/7 pga våra semesterplaner. Är det ok att vara med ändå och lova att vara klar till 15/8?
Vi kanske tom kan förlänga hela bytet till 15/8.
Av Smultronbarn
AnKa skrev:
Snurrfian skrev:
Det låter bra! :tumup:

Nu ska jag anmäla mig också så att jag inte glömmer det. :wink:
Användarens profilbild
Av sus
Smultronbarn skrev:
AnKa skrev:
Snurrfian skrev:
Det låter bra! :tumup:

Nu ska jag anmäla mig också så att jag inte glömmer det. :wink:
Då anmäler jag mig nu ;-)
Användarens profilbild
Av sus
AnKa Vill lika gärna ha något vackert flärdfullt som något praktiskt :wink: Är allergisk mot pälsdjur vilket betyder att det skapade inte får vara av ull eller ullgarn som har minsta spår av fårdoft (i ett återvinningsbyte är det troligen inga problem alls) om du har djur tvättar jag bara när gåvan kommer så är det inga problem. Jag älskar färg och mönster.
sus: inga speciella önskemål eller allergier. Vi har katt, men hon är mest ute så jag tror inte det är så stor risk att det kommer med katthår.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?