Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad ska vi byta?

Applikation
8
13%
Tovat
3
5%
Lappar
4
7%
Knypplat
Inga röster
0%
Scrappat
Inga röster
0%
Målat
1
2%
Tryckt
1
2%
Vävt
Inga röster
0%
Pärlor
6
10%
Stickat
2
3%
Virkat
4
7%
Sytt
6
10%
Slöjdat
Inga röster
0%
Makrame
1
2%
Nålbindnig
Inga röster
0%
Glasteknik
Inga röster
0%
Metallslöjd
1
2%
Silverlera
Inga röster
0%
Annan lera
Inga röster
0%
Papper
1
2%
Decoupage
Inga röster
0%
Spetsar och band
4
7%
Recycling
12
20%
"Ätbart"
6
10%
Användarens profilbild
Av rithelo
Röstat :tumup:
Sen får vi se om jag känner att jag kan vara med på bytet iofs...
Användarens profilbild
Av Snurrfian
säger som alla andra, svårt att hålla sig till tre men å andra sidan så kan det väl bli fler tillfällen! :D
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag kanske tänkte fel. :hmm:

Standardalternativet är ett röstningsalternativ, men jag tyckte det kändes som för lite så jag skrev tre. Om jag nu ändrar det till 24 kommer era röster att försvinna. Men om ni är beredda på att rösta om så kan jag ändra antalet alternativ. :D
Användarens profilbild
Av isbl
Fryle skrev:Jag kanske tänkte fel. :hmm:

Standardalternativet är ett röstningsalternativ, men jag tyckte det kändes som för lite så jag skrev tre. Om jag nu ändrar det till 24 kommer era röster att försvinna. Men om ni är beredda på att rösta om så kan jag ändra antalet alternativ. :D
Nä jag tror det är bra att hålla det till tre. Annars blir det nog svårt att få något som väger över, misstänker jag.
Användarens profilbild
Av Amaltea
Fasiken vad ni är mångsidiga då :lol: jag röstade utan problem bara på två :roll:
Få se om jag hinner delta denna gång.
Användarens profilbild
Av AnKa
isbl skrev:

Nä jag tror det är bra att hålla det till tre. Annars blir det nog svårt att få något som väger över, misstänker jag.
Jag tror 3 är lagom. Man tvingas tänka till och prioritera det man faktiskt vill mest.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
AnKa skrev:
isbl skrev:

Jag tror 3 är lagom. Man tvingas tänka till och prioritera det man faktiskt vill mest.
:iagree: Jag skulle kunna tänka mig allt men var tvungen att bestämma mig för vilka tre jag tyckte var absolut roligast. ;)
Användarens profilbild
Av Maddemoa
AnKa skrev:
isbl skrev:

Håller med!
Användarens profilbild
Av camsch
Röstat :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
Puffar ifall fler vill rösta. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?