Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bild

Jag köpte en jacka på Gekås i Ullared. Jag vill piffa till den med tex en stor virkad blomma med nån ranka på ryggen. Spets på ärmarna. Nåt band eller kanske pärlor längs ficklocken.

Hur ska jag enkelt få fast den virkade blomman? Det går ju att sy för hand men mitt tålamod är inte det bästa... :oops: Jag funderade på vliselin, det finns väl i dubbelhäftande. Tror ni det funkar?

Min symaskin är inte så bra. Det går inte att fålla jeans med den. Och jag är inte så bra på att sy heller. Fålla gardiner typ...

Nån har delvis klippt bort tvättlappen... Det är ganska tjockt tyg. Hårt lixom. Den går att tvätta i 40 grader. Stryka med en prick. Materialet är ? och 3 % elestan. Fodret är 65% polyester och 35% bomull.

Tips på med vad och hur jag kan piffa den tas oxå tacksamt emot!
Sy för hand blir troligen bäst, och faktiskt inte så svårt eller tidskrävande.

Annars kan du limma med textilim. Hur bra det blir och hur bra det sitter beror på hur mycket fästyta du har. Är blomman plan undersidan blir det nog bra.

Tänker du ha pärlor på så sitter de bäst om man syr för hand. Vill du limma rekommenderar jag att du köper "flatbacks". Finns på tex panduro.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?