Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Perovskaija
Jag har en UFO-kjol som har legat ett bra tag nu. Fastnade på hur den ska se ut i nederkant. Jag har en bit blommigt tyg (starkare gul än på bilden) som jag hade tänkt ha som volang. Det tyget är rätt tjockt och stelt så jag tror inte det skulle bli bra att rynka det. Kan man ha en klockad volang på en klockad volang eller blir det jättekonstig form då?

Annars funderar jag på att sicksacka kanten och hoppas på att den fransar sig lite snyggt vid tvätt. Eller overlocka med röd eller gul tråd.

Jag vill inte att den ska bli så mycket längre än vad den är nu.

Vad säger ni, allvetande GDS:are?

Bild
Användarens profilbild
Av AnKa
Tja, men om du inte vill ha den längre så låter det ju som en bra idé att bara sicksacka kanten tycker jag.
Annars tror jag att en blommig vollang skulle bli supersnyggt. Hur grovt är det blommiga tyget? Lika grovt som jeanstyget? Om det är lika grovt tror jag klockad funkar men den kommer ju attbli lite utstående. Om det är tunnare tror jag rynkad med mycket vidd blir finast.
AnKa skrev:Tja, men om du inte vill ha den längre så låter det ju som en bra idé att bara sicksacka kanten tycker jag.
Annars tror jag att en blommig vollang skulle bli supersnyggt. Hur grovt är det blommiga tyget? Lika grovt som jeanstyget? Om det är lika grovt tror jag klockad funkar men den kommer ju attbli lite utstående. Om det är tunnare tror jag rynkad med mycket vidd blir finast.
Det är som jeanstyget ungefär. Jag tror jag kör på sicksack den här gången. Har flera gamla jeans att sy omså blomtyget kommer nog till användning.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?