Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag hade ett par tvåändstickade vantar. De var underbara, så varma och sköna och blåser aldrig igenom. Men jag har tappat den ena.

Finns det någon som skulle våga sig på att sticka en ersättare för den borttappade vanten. Jag har ingen aning om vad det är för garn men om jag skickar vanten kanske någon med större garnkunskap än jag kan identifiera garnet?
AnKa skrev:Jag hade ett par tvåändstickade vantar. De var underbara, så varma och sköna och blåser aldrig igenom. Men jag har tappat den ena.

Finns det någon som skulle våga sig på att sticka en ersättare för den borttappade vanten. Jag har ingen aning om vad det är för garn men om jag skickar vanten kanske någon med större garnkunskap än jag kan identifiera garnet?
Jag kan tvåändssticka men det är nog tyvärr väldigt svårt att hitta precis samma garn och färg. Dessutom ska man få den andra precis lika stor... Det kommer synas att vantarna är olika.
melon skrev:
AnKa skrev:Jag hade ett par tvåändstickade vantar. De var underbara, så varma och sköna och blåser aldrig igenom. Men jag har tappat den ena.

Jag kan tvåändssticka men det är nog tyvärr väldigt svårt att hitta precis samma garn och färg. Dessutom ska man få den andra precis lika stor... Det kommer synas att vantarna är olika.
Vad tråkigt. Jag får väl söka efter ett nytt par då, istället.
Ponyo skrev:Jag kan tvåändssticka, men det är så otroligt tidskrävande.
Om jag var du så skulle jag försöka hitta någon som brukar sälja på marknader.
Jag förstår.
Det var på en marknad jag hittade mitt par. Tyvärr på en marknad i andre delen av landet :-(
Ponyo skrev:
melon skrev:Här finns det iaf mönsterstickade vantar: Limmo design. Det är en spinnar-nätkompis till Ponyo och mig som vi kan gå i god för :tumup:
Ja, Limmo är bra! :tumup:
En jäkel på att färga och sticka.
Billigt var det också. :shock:
Fryle skrev:
Ponyo skrev:
melon skrev:Här finns det iaf mönsterstickade vantar: Limmo design. Det är en spinnar-nätkompis till Ponyo och mig som vi kan gå i god för :tumup:
Ja, verkligen! Även om det nu inte är tvåändsstickat.
Ponyo skrev:
Fryle skrev:
Ponyo skrev:
Ja, verkligen! Även om det nu inte är tvåändsstickat.
:iagree:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?