Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zink
Jag läste "catoholic" efts det var en kattfamilj men det var tydligen "catholic" :lol:
Aborre skrev:
Madde O skrev:Tassar!

Vad behövs mer än bara toarullar?
För katterna? Lim, utskrivbara mallar och sen färg då. Finns en krubba också.
catholicicing.com/2009/12/diy-printable-nativity-for-kids/
Rent allmänt egentligen. Vi har inte köpt så mycket pysselgrejer än och jag överanslyserar lätt vad som behövs. :lol: Finns det något särskilt lim och färger som du rekommenderar? Gissar att något täckande är bra... :hmm:
Här blir toarullarna, förutom smällkarameller, kikare (tejpa ihop två och dekorera dem, samt sätt tejp frampå som "glas"), Mini-mello-figurer, raketer (sätt en pappersstrut som kon/nos och dekorera) och en del andra grejjer efter fantasi och humör. :tumup:
Kikare, maracas och minimellogubbar t ex.
Användarens profilbild
Av zink
Just ja, jag fick ett par jättemaffiga småfåglar som var individer (de hade fler så jag såg ett helt gäng) efts de gjorts gm att knövlas ihop i vardera änden på lite olika sätt. Ena änden blev ju då näbb och den andra stjärt. De blev alltså s a s spolformade och utan utstickande vingar men sådant kan man ju improvisera själv. De var målade i klara fantasifärger (tänk Chagall?) och mer blanka än matta - det gav en känsla av trä minns jag. Undras om jag har en hemma... :hmm:
Kom på att servettringar kan man också göra av rullarna. Fats vet inte hur många som använder sådana idag förståss.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?