Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
:tumup:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Oh, det låter jätteroligt! Gillade verkligen förra omgången! (för ett år sedan?)
Madde O skrev:Hur gör man då? :hmm:
Jag gillar alla tre och skulle gärna vara med!
Du får en byteskompis tilldelad, och utifrån vad hen har för preferenser så väljer du ut och skickar ett hg av vardera, choklad/garn/thé till din byteskompis. :D

Jag vet att det finns både talangfulla pralinörer och spinnare här inne som säkert kommer att tillverka från scratch. Vi andra dödliga går till affären och köper över disk ;)
Av Madde O
CrazyMagpie skrev:Oh, det låter jätteroligt! Gillade verkligen förra omgången! (för ett år sedan?)
Madde O skrev:Hur gör man då? :hmm:
Jag gillar alla tre och skulle gärna vara med!
Du får en byteskompis tilldelad, och utifrån vad hen har för preferenser så väljer du ut och skickar ett hg av vardera, choklad/garn/thé till din byteskompis. :D

Jag vet att det finns både talangfulla pralinörer och spinnare här inne som säkert kommer att tillverka från scratch. Vi andra dödliga går till affären och köper över disk ;)
Tack för förklaringen! Jag kan vara med jag också! :vågen: Låter kul!
Användarens profilbild
Av Ketronya
Jag är med! :D
Av Miltonia
:app:
Vad kul att ni vill vara med! :)

Jag har bara varit med själv en gång tidigare, missade förra gången och körde ett efterhandsbyte med en person till som missat.

Blir det här ett bra upplägg?

-100g te, 100g garn, 100g choklad skickas till byteskompisen
-Anmäl deltagande i bytet här i tråden genom att fylla i listan med önskemål/allergier/annat att tänka på.
-Skicka pm till mig med namn och adress så tilldelar jag byteskompis

Ska vi säga att sista anmälningsdag för bytet är på söndag 22/9?
Av Miltonia
Då börjar jag med deltagarlistan. Kopiera den senaste och fyll på efter hand! :)

Deltagarlista

Miltonia: Använder helst garn i naturmaterial, dricker grönt, vitt och rött te, äter alla typer av choklad. Allergisk mot gluten, alla nötter, jordnötter, soja (det går bra med "kan innehålla spår av X")
Användarens profilbild
Av Ketronya
Deltagarlista

Miltonia: Använder helst garn i naturmaterial, dricker grönt, vitt och rött te, äter alla typer av choklad. Allergisk mot gluten, alla nötter, jordnötter, soja (det går bra med "kan innehålla spår av X")

Ketronya: Vill helst ha ostickigt garn i naturmaterial. Använder inte bomull. Gillar mycket färg eller svart. Inte beige/pastell. Dricker svart, rött och örtte. Äter all sorts choklad!
Användarens profilbild
Av Fryle
Deltagarlista

Fryle: Stickar och virkar i naturmaterial, gillar både löste och påste (dock inte te med lakritssmak), äter all choklad (även med lakritssmak :wink: ) men föredrar ljus och vit framför mörk. Allergisk mot nötter (men tål spår av, liksom mandel, kokos och jordnötter)

Ketronya: Vill helst ha ostickigt garn i naturmaterial. Använder inte bomull. Gillar mycket färg eller svart. Inte beige/pastell. Dricker svart, rött och örtte. Äter all sorts choklad!

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?