- tis aug 20, 2013 19:22
Jag håller på att sticka en babyväst i ett självrandande garn, i turkosblå, grön och ljusgrå. Nu räcker inte garnet och jag är på jakt efter mer men hittar inte banderollen.
Vet att det fanns i några fler randiga färger också när jag köpte det.
Har varit i tre garnbutiker i Göteborg - alla är rörande överens om att det är ett akrylgarn, men ingen vet vilket märke. Garnbutiken jag köpte den i är tyvärr såld, och ligger i träda för tillfället.
(tanten som hade den har gått i pension). Har försökt googla men hittar inget. Nån trodde det var Järbo men får ingen bra träff på det. Kan garnet ha gått ur sortiment?
Har ni söta sjalbarnsstickare några bra tips på vad det kan vara???
Kunde tyvärr inte lägga in en bild här just nu, kortläsaren krånglade så återkommer med det,

Har varit i tre garnbutiker i Göteborg - alla är rörande överens om att det är ett akrylgarn, men ingen vet vilket märke. Garnbutiken jag köpte den i är tyvärr såld, och ligger i träda för tillfället.

Har ni söta sjalbarnsstickare några bra tips på vad det kan vara???

Kunde tyvärr inte lägga in en bild här just nu, kortläsaren krånglade så återkommer med det,
Stolt mamma till Lilleman -06
- som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.