Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av nano
Bya vad? *nyfiken och alldelles för ny här för att ha en aning om vad du pratar om*
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Ja ett byte! :vågen: Men något förslag vet jag inte... Kanske något värmande inför hösten?
Användarens profilbild
Av isbl
nano skrev:Bya vad? *nyfiken och alldelles för ny här för att ha en aning om vad du pratar om*
Pysselbyte, på ett specifikt tema. Och så ska en försöka anpassa efter vad ens byteskompis kan tänkas uppskatta!
Av nano
isbl skrev:
nano skrev:Bya vad? *nyfiken och alldelles för ny här för att ha en aning om vad du pratar om*
Pysselbyte, på ett specifikt tema. Och så ska en försöka anpassa efter vad ens byteskompis kan tänkas uppskatta!
Oh! Låter kul, borde jag ha tid för, tror jag :hmm:
Användarens profilbild
Av ellla
nano skrev:
isbl skrev:
Oh! Låter kul, borde jag ha tid för, tror jag :hmm:
Det är kul!
Och man brukar ha ca en månad på sig att pyssla :)
Användarens profilbild
Av ellla
theos skrev:Kan man göra vad som helst? Eller är detta ett byte där man ska sy/sticka något?
Det bestämmer man i bytet :)
Man kan bestämma ett tema (som tex höst) eller kanske en sak (som tex väska/kasse) och så får man en person att skicka till som skriver lite om vad den gillar och ogillar och så väljer man själv hur man gör själva bytessaken :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?