Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av JeNy
Vet inte om jag kan förmå mig att sätta saxen i min ena sjal (som jag ändå inte använder) och sy om den till en mei tai.... :?
Om jag bestämmer mig för att göra det:
Sjalen är randig på längden. Ska tyget i bärdelen vändas så att ränderna är vågräta eller lodräta för att tyget ska fungera optimalt?
Det kanske fungerar lika bra på båda sätten så att jag kan välja vilket jag tycker blir snyggast?
Har det någon betydelse för bärkomforten/bebisens komfort om man fodrar inuti bärdelen med tex ett lager fleece eller inte?
Kan man ha ett bara lager sjaltyg? Det kanske blir snyggast med dubbelt så att man kan sy fast axelbanden mellan tyg lagren?
Av sassa78
jag har en lånad hybridsele som är sydd av en sjal.
en ganska rejäl bäbd sjal från Ella Roo tror jag det är ... den är super än så länge ( än så länge är lilla Z för lite för att sitta längre stunder i den) men den har en sittdel som är sydd i Lenda och snörena är av en sjal! Toppen skön tycker jag :D
Användarens profilbild
Av Tivedstrollet
Längden eller tvären spelar ingen roll. Däremot skulle den bli mera stretchig om du gjorde den på diagonalen. Det ska jag göra med nästa meitai tror jag.
Av kereli
Jag går i samma tankar för en väl ingosad hoppe som jag tycker är lite väl tjock och därför sällan använder... Tänkte sikta på att ha sjalen också i själva sittdelen - men vill gärna ta del av någon annans erfarenheter! :wink:

Har du kikat på något särskilt mönster eller kör du på frihand?
Användarens profilbild
Av Mosan
Det finns sybeskrivningar på sjalbarns startsida. :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?