Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av dallan
Jag vill sy en liten skötväska/organizer att ha på vagnen som rymmer typ ett blöjbyte, mobil och plånbok. Nån som har designtips?
Användarens profilbild
Av dallan
Måste gå lätt att flytta mellan jättevagn och sulky också.
Användarens profilbild
Av anna76
Jag fick en enkel variant när jag fick mitt första barn. Men fy vad svårt att förklara... Det var plats för 2-3 blöjor, ett paket med våtservetter och ett smidigt underlägg till barnet.
Jag ger dig inga mått (har inte det på jobbet) men försöker förklara idén.
Utgå från en tygbit som är rektangulär , vik in båda kortändarna (till fickor) och sy fast kanterna på inviket. Vik alltihop på mitten och förslut med ett kardborreband. Fäst ett extra kardborreband eller nåt annat att sätta fast "väskan" i vagnen med.

Förstår du tanken? Den är väldigt simpel, men den funkade bra 8)
Användarens profilbild
Av dallan
sussie skrev:Finns denna.
http://tablet.hm.com/se/product/09526#article=09526-A

Är det ngt sådant du menar?
Det var inte en sån jag menade, men nu måste jag nog sy en sån också :D
anna76 skrev:Jag fick en enkel variant när jag fick mitt första barn. Men fy vad svårt att förklara... Det var plats för 2-3 blöjor, ett paket med våtservetter och ett smidigt underlägg till barnet.
Jag ger dig inga mått (har inte det på jobbet) men försöker förklara idén.
Utgå från en tygbit som är rektangulär , vik in båda kortändarna (till fickor) och sy fast kanterna på inviket. Vik alltihop på mitten och förslut med ett kardborreband. Fäst ett extra kardborreband eller nåt annat att sätta fast "väskan" i vagnen med.

Förstår du tanken? Den är väldigt simpel, men den funkade bra 8)
Jag har tänkt något liknande, men handtaget är så smalt på den ena vagnen. Det blir liksom inget handtag kvar att hålla i om väskan ska bli tillräckligt stor.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?