Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej på er :)

Nu har jag letat som en snurrhöna efter tryckknappar på nätet. Jag vill sy bodyförlängare. Det jag hittat är 10 mm PRYM på Bibbistextil, men de fungerade inte till min lillkilles kläder :( , bara en bodys av många passade med 10 mm tryckknappar. När jag gjort lite mer sökning på nätet, verkar det vara 9 mm som är mest användbar, men hjälp, var ska jag köpa dem?!!

Känner någon till YKK:s tryckknappar på marknaden? H & M och Lindeex verkar både ha PRYM och YKK:s, men var kan man köpa dessa?

Med vänliga hälsningar Malin
Hej

Tack för feeback. Jag la ut en tråd på sysidan.se där fick jag tipset på Babythings.se De har 7 mm som du vill ha.

Förra veckan beställde jag tryckknappsprover, men det verkar ta lång tid att få hem dem. Ringde upp idag, hon sa att hon skulle försöka få iväg dem snart. Verkar tyvärr kunna ta sin tid där. Men om du har tålamod, så har hon ett stort utbud på både metall och plasttryckknappar.

Hoppas det hjälper dig.

Mvh Malin
Jag har fått hem grejerna nu. De verkar vara bra kvalite. Jag försökte använda min prym tång, med tyvärr det var inte lyckat.

Ska man få ett bättre resultat utan att bli röd av frustration tror jag att ett riktigt verktyg är ett måste. Det som är minus, är priset. Jag önskar det fanns tänger för KAM:s tryckknappar i metall.

Jag ska fundera och avväga om jag ska köpa en sådant dyrt verktyg. Men det får nog bli efter sommaren.

Har du hittat något mera?

Mvh Malin
Jag har inte orkat leta... Har pausat mitt syintresse lite. Men behöver verkligen en bodyförlängare... Har dock sytt dregglisar med 10mm tryckknappar från stoff och stil som funkat bra att hamra fast med deras enkla verktyg. Ska ta tag i detta snart :)
bumsesmama skrev:Måste bara tipsa om en mamma som är duktig på att sy bodyförlägare & inte tar jättemycket betalt.
Du hittar henne på http://www.hyltanna.se eller Tradera http://www.tradera.com/finding.mvc/item ... Override=0 :)
Tack för tipset! har sprungit på hyltanna förr men inte kommit mog för att beställa. Ska beställa snart, nu börjar favoriterna bli lite korta...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?