Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av allamalla
Jag vill sy ett par "träningsbyxor" till A som hon kan ha på natten. Det händer olyckor 1-2 ggr per vecka och dels vill jag slippa tvätta lakan (eller framförallt täcket) hela tiden, dels så hoppas jag på att det kanske kan hjälpa henne att vakna till när hon kissar (hon kan kissa ner hela sängen o vaknar inte av att det är blött :shock: ).

Inlägg tänkte jag bomull (lakan plus frotte) det gör ju ingenting om det blir blött mot huden men jag vill ju att det inte ska komma kiss i sängen. Har ingen PUL hemma, vill gärna sy idag och kan inta ta mig till någon butik. Kan man använda något annat? :hmm: Jag har en vindtät och lätt vattentät jacka hemma som ändå ska slaktas, ett förkläde i nån form av polyester finns också. Nån som har några ideer?
Fryle skrev:Jag hade valt tunn tovad ull.
Bra ide! Men det har jag inte heller hemma :D

Jag försökte med jackan som ändå skulle slaktas. Hade nog hållt tätt men blev på tok för knöligt. Jag har barnfri vecka from imorgon, ska försöka handla PUL då. Så hoppas vi på inga olyckor inatt :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?