Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mikaela
Ni som färgat en sele, hur har ni gjort? Har en beige ergo som jag funderar på att färga i någon mörk färg, typ mörklila eller så. Vad ska man tänka på? Och blir det bra?
Användarens profilbild
Av Elflin
Jag färgade min naturvita manduca olivgrön. Den blev jättebra. Men den var ju helt oanvänd. Mitt tips är nog att tvätta den noga innan och vara beredd på att den kan bli olika färgad beroende på hur sliten den är.
Användarens profilbild
Av Mikaela
Kanske ska låta den ligga i blöt med något tvättmedel först, sen tvätta vanligt och sen köra en extra skölj för att få bort tvättmedelsrester då.
Användarens profilbild
Av Elflin
Jag köpte en ny och färgade den innan jag använde den :fnissa: Men jag hade nog verkligen sett till att den var helt ren innan och gärna genomblöt innan så den tar till sig färgen jämnt.
Användarens profilbild
Av kamalot
Jag skulle färga min denimfärgade ergo och körde först en avfärgning (som knappt tog bort något) och sedan en färgning med grå färg som mest bet på huvudskyddet. :fnissa:
Av Isadora
Jag fick en nött, trasig och extremt blekt svart Manduka av en vän i julas. Eftersom jag ändå skulle köra några tröjor i Back To Black, slängde jag med selen också. Det blev förvånansvärt bra. :D De naturvita partierna blev mörkt gråblå liksom, så jag tror att om jag kör den med svart färg en gång till, blir den säkert helsvart. Sen får jag be min mamma se om man kan laga selen vid benöppningarna, där den tyvärr är trasig i fodret, och så kanske man får sätta en förstärkningslapp runt nederkanten på höftbältet, för där är den också ganska nött.
Förresten, tror ni man kan måla i där den varit naturvit med textilfärg? tänk er svart sele med rosa detaljer! :loving: Vilken färg ska jag köpa i så fall? Vill ha samma rosa som på Bugaboos klädslar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?