[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 9075492
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Presenttipstråd? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Tygkassar och väskor! :vågen: Har ingen egen bild just nu, men tex denna lånade (från Tradera):

Bild

Eller så hemgjort godis (lånad bild):

Bild

Eller hembakta småkakor (lånad bild):

Bild

Handledsvärmare (bild lånad från Ullcentrum):

Bild
Användarens profilbild
Av isbl
Åh vilken bra idé, även om jag sällan har tid och ork numer :oops:
Mitt bästa light-pysselpresenttips (dock helt fel säsong nu...): egen glögg! Jag gjorde alkoholfri glögg till en gravid vän. Köpte glöggkryddor och kokade med hemmagjord svartvinbärssaft och hällde på glasflaska. Funkar ju att göra med vin också, eller med köpesaft :wink:
Användarens profilbild
Av Fryle
Tygkassar tycker jag också är en bra idé!

Fast mest kör jag med marmelad: (lånad bild)
Bild
Användarens profilbild
Av Fryle
Aborre skrev:
Fryle skrev:Tygkassar tycker jag också är en bra idé!

Fast mest kör jag med marmelad: (lånad bild)
Är det inte väldigt otroligt omständigt att göra marmelad? :hmm: Jag har gjort det i vuxenålder på skolan men jag kan inte minnas!
Blanda frukt/bär (från frysdisken om du inte har annat), eventuell annan smaksättning (kardemumma, vanilj, kanel...) och syltsocker. Koka upp, häll på väl rengjorda heta (legat i ugnen) burkar, skruva på heta (kokta i vatten på spisen) lock. Klart!

Väldigt enkelt tycker jag. Det svåraste är att plocka frukten/bären, men det kan man ju köpa sig. :wink:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Aborre skrev:Behöver lite tips på vad man kan göra till svärfar t.ex. Raggsockor är det enda jag kommer på :hmm:
Halsduk kanske? Mössa?
Användarens profilbild
Av SaraLj
Spel! Jag har precis gjort ett rävspel och om det hade varit någon som är lite fingerfärdigare vad gäller att göra lerfigurer så hade det gått att ge bort. :-D
Användarens profilbild
Av Fryle
SaraLj skrev:Spel! Jag har precis gjort ett rävspel och om det hade varit någon som är lite fingerfärdigare vad gäller att göra lerfigurer så hade det gått att ge bort. :-D
Just det! Jag gjorde ett luffarschack en gång. :tumup:
Användarens profilbild
Av SaraLj
Kommer så snart rävarna och spelplanen är färdigmålade....
Användarens profilbild
Av SaraLj
nästan klart lite lack och kanske lite mer måla och möjligtvis så blir det både nya får och nya rävar också....
Bild
Användarens profilbild
Av tesoj
Förkläden i vaxduk har jag gett barnens kusiner i julklapp. De minsta kusinerna fick haklappar istället.Bild
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?