Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag kom på en idé till ett nytt byte. Vad sägs om en pocketbok (kan vara en begagnad som vi redan läst och som får flytta vidare, men det ska vara en vi tyckte var bra eller tror mottagaren gillar och inte att göra sig av med "skräp") och så ett läsrelaterat pyssel (alltifrån pocketfodral till bokmärken till att göra mugg till kaffe/te - att dricka när man läser - eller något annat som på något sätt kan kopplas till att läsa) och så något litet gott att smaska på när man läser (eller dricka). Vad tror ni om den idén? Vidareutveckla eller ändra den gärna om ni kommer på något bättre :D

Okej, då kör vi!
Sista dag att anmäla sig är 20 januari.
Sista dag att skicka paket är 25 februari.

Skicka anmälan till mig i pm.
Och starta gärna en lista där man kan skriva om man har någon favoritgenre eller om det är något man absolut inte läser, om man dricker te/kaffe etc, allergier :)
Senast redigerad av noranora den tor jan 10, 2013 18:28, redigerad totalt 1 gånger.
Läsrelaterat pyssel, pocket och godsak låter jättebra! :app:

(Pocketfodral och bokmärke har det varit en gång för länge sedan, där man kunde välja om man vill ha bok i fodralet eller inte i).

Fast om det är en bok jag gillar mycket har jag kanske svårt att låta den flytta vidare... :roll: Tror det får bli varianten med en bok som passar mottagaren för min del då. :tumup:
Jag tycker vi kör på det här, eller hur? Och pyssel som är relaterat till bok, det finns säkert hur mycket som helst när man bara låter hjärnan arbeta (fast min går i slow motion ikväll). T ex sydde jag själv en gång ett kuddfodral till en liten kudde, med tunna band på så att jag kunde sätta fast boken där och läsa utan att behöva hålla i boken (eftersom jag gillar att sticka samtidigt). Ett pyssel som är för stort för det här bytet, men som kanske kan ge idéer ändå, är en sådan där pläd man kan ha när man läser (ni vet där man har hål för armarna). Och det behöver väl inte heller vara något som är direkt relaterat till bok/läsande, utan kanske mer ett tillbehör som man själv tycker är trevligt ihop med läsning. Som t ex hempysslad badolja till någon som gillar att läsa i badkaret.

Vad ska vi ha för datum?
Smultronbarn skrev:Läsrelaterat pyssel, pocket och godsak låter jättebra! :app:

(Pocketfodral och bokmärke har det varit en gång för länge sedan, där man kunde välja om man vill ha bok i fodralet eller inte i).

Fast om det är en bok jag gillar mycket har jag kanske svårt att låta den flytta vidare... :roll: Tror det får bli varianten med en bok som passar mottagaren för min del då. :tumup:
Jag kommer inte heller att skicka min favoritbok, men däremot har jag läst en hel del böcker under hösten som jag tycker var bra, men inte så pass superduperbra att jag kommer att läsa om dem den närmaste tiden och då behöver de inte uppta plats i våra redan överfulla bokhyllor. Så utifrån vad mottagaren gillar finns det nog något som passar :)
Jos skrev:Det låter som ett så himla trevligt byte att jag tassar lite, men jag är nog inte riktigt tillräckligt pysslig (och saknar orken) för att vara med.
Och jag tassar, men läser knappast något nuförtiden och känner inget behov att göra det heller. Så bokrelaterat är inte min grej, fast jag vill ju se vad ni andra byter. 8)
Jag fick fina tovade tofflor i julpysselbytet, och de är himla sköna att ha när man sitter och läser. :loving:
Fulfot skrev:Har tummen mitt i handen tyvärr. :cry: Skulle gärna vara med annars. Tror inte mottagaren skulle uppskatta mit pyssel :Hahaa:
Nu har jag funderat. Jag utmanar mig själv och är med! :vågen:
(Var lugna, det blir inget stickat, virkat, tovat och sytt och allt vad det heter för det fixar jag inte men jag har några andra ideér att spåna på. Jag ska bli pysslig :app:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?