Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag fryser!
Det är mörkt och kallt.
Dagarna blir allt kortare.
Jag vill krypa upp i soffan och mysa!

Så nu tycker jag att det är dags för ett "garn, thé och chokladbyte"!

Vad tycker du?
Klart att du ska vara med! Och om man inte gillar thé eller choklad. Då kan man väl önska att få nåt annat istället :)

Bytet gäller 100g vardera av garn, dryck och godis. Alltså sammanlagt 300 gram. Om man vill skicka något extra är det såklart fint, men ingen ska behöva känna att det inte räcker så länge det uppfyller kraven.

Anmälan senast 21/10 i ett PM till undertecknad. Glöm ej eventuella allergier!!!
Sista dag att skicka är den 4/11
Senast redigerad av ellla den sön nov 11, 2012 11:49, redigerad totalt 4 gång.
Användarens profilbild
Av solängel
Jag är med! :vågen:

Lista, kanske? :D

solängel: Ullfanatiker, chokladoman och te-beroende. :mrgreen: Vill man veta mer om vad jag gillar kan man kolla i bloggen eller fråga ellla. :wink: Inga allergier, har katt. (Och kommer mest troligt att skicka ett handspunnet garn, så är man extrem allergiker kanske man inte vill ha paket från just mig... eftersom mitt garn säkert kommer att innehålla någon promille katthår, även om jag naturligtvis tvättar garnet innan jag skickar.)
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Maddemoa: använder mest ull och bomullsgarn men även bambu i klara färger (inte pasteller) eller vit,svart,grått, älskar mörk choklad (tål inte nötter), dricker grönt och svart te. Är pälsdjursallergiker men så länge garnet inte är gjort på hundhår eller katten har fått sova på det så är det inga problem om det finns djur i huset.
solängel: Ullfanatiker, chokladoman och te-beroende. :mrgreen: Vill man veta mer om vad jag gillar kan man kolla i bloggen eller fråga ellla. :wink: Inga allergier, har katt. (Och kommer mest troligt att skicka ett handspunnet garn, så är man extrem allergiker kanske man inte vill ha paket från just mig... eftersom mitt garn säkert kommer att innehålla någon promille katthår, även om jag naturligtvis tvättar garnet innan jag skickar.)
Användarens profilbild
Av ellla
tk81 skrev:är lite sugen

passar även på att tipsa om googledokument till bytet, det är ett smidigt sett att ordna all info och det slipper bli en massa merjobb för den som håller i det
Förklara gärna mer! Jag har dålig koll på googledoc...
Användarens profilbild
Av zandrama
Gissa om jag är på! (som anordnare av förra bytet med samma tema. :Hahaa: )

Maddemoa: använder mest ull och bomullsgarn men även bambu i klara färger (inte pasteller) eller vit,svart,grått, älskar mörk choklad (tål inte nötter), dricker grönt och svart te. Är pälsdjursallergiker men så länge garnet inte är gjort på hundhår eller katten har fått sova på det så är det inga problem om det finns djur i huset.
zandrama dricker mest svart te, men gillar annat också. Äter mörk, ljus och vit choklad, men inte med alkohol eller fruktfyllning. Gillar inte syntetgarner (men garn med en del syntet är okej, typ 75% ull, 25% polyamid eller dyl är okej). Har katt och marsvin, med de låter oftast garnet vara.
Användarens profilbild
Av ellla
Hur länge ska man få anmäla sig och när är sista skicka dag?
Vad tror ni om att anmälan är öppen till den 21:a Oktober
och skicka senast 18:e November?

Så behöver det inte krocka med julbestyren :)
Användarens profilbild
Av zandrama
ellla skrev:Hur länge ska man få anmäla sig och när är sista skicka dag?

Kan man kanske önska ett snabbare byte? Typ skicka senast 31/10 eller 1/11?
Användarens profilbild
Av solängel

Tror det blir bra. Det är ju inte så att det här bytet kräver massor av timmar av pyssel heller, (om man inte ska spinna garnet dårå :roll: ), så man borde kunna ha ganska snabba ryck.

Edit: jag kan nog hålla med zandrama, det behöver inte ta så lång tid att köpa garn, te och choklad.
Användarens profilbild
Av ellla
solängel skrev:

Tror det blir bra. Det är ju inte så att det här bytet kräver massor av timmar av pyssel heller, (om man inte ska spinna garnet dårå :roll: ), så man borde kunna ha ganska snabba ryck.

Edit: jag kan nog hålla med zandrama, det behöver inte ta så lång tid att köpa garn, te och choklad.
Fast kanske lite längre än en vecka? 4/11?
Användarens profilbild
Av zandrama
ellla skrev:
solängel skrev:

:tumup:
Användarens profilbild
Av ellla
zandrama skrev:
ellla skrev:
solängel skrev:

:tumup:
Då spikar vi det!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?