Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av honungsmarmelad
Jag brukar alltid köpa garn när jag är och besöker min mamma (som bor i Tygriket) men nu har jag precis vart dit och ska inte dit på ett tag, men behöver köpa lite garn och några stickor. Min lokala butik tar hutlösa priser jämfört med "hemma" så jag vill inte handla där.

Har ni några bra tips på webbshoppar?
Användarens profilbild
Av zandrama
Vad vill du ha för garn?

www.nysta.se har väldigt mycket fint, men dyrt, garn
www.garnkorgen.se fint och dyrt
www.shop.kaki.se har alla DROPs garner och en hel del annat
http://www.staketshantverk.com/ har en hel del unikt garn och Eva färgar mycket själv, så vill man ha lite mer unikt garn är Stäket bra.

Det är de webbutiker jag handlar ifrån när jag handlar garn online.
Av honungsmarmelad
Tackar! Jag är ute efter lite av varje, både standardgrejer som finns på vilken garnbutik som helst (där jag helst slipper överpriser) och lite mer obskyra saker där priset är mindre viktigt. Obehandlat ull och silke huvudsakligen. Gärna från småproducenter med ekoinriktning!
Av Smultronbarn
Tassar här! Har en del tips, men länkarna är på makens dator så återkommer. :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
melon skrev:Garnkorgen, som zandrama nämner ovan, är ruskigt snabba :shock: Där brukar jag handla för när jag bestämt mig är det alltid så bråttom :lol:
Förra helgen beställde jag på lördagen och hade garnet i brevlådan på måndagen. Garnkorgen är alltid snabb, men det var nog världsrekord.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?