[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 8971361
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Stickmönster - hur håller ni reda på var ni är? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu stickar jag ju mest på frihand och inte så ofta efter mönster, men de gånger jag går efter mönster tar jag ofta en kopia på mönstret. Sedan ritar och skriver jag hejvilt (allteftersom jag gör ändringar :roll: på mönstret).
Jag jämför stickningen med mönstret, bara.
Var lite klurigt i början, då brukade jag skriva nån kråka om vart jag var.
Är det flera liknande moment slutar jag alltid varvet på samma sätt, ex direkt innan minskning, så jag vet vad jg ska börja på igen. :)
Aborre skrev:Om det var lugn och ro och jag kunde sitta still i någon timme och bara sticka så skulle det nog fungera utan penna och att bara titta och hålla reda på men som det är nu är knepigt att bara komma ihåg *2 räta, 5 aviga, 1 rät, 8 aviga* eller vad det nu kan tänkas vara. Jag är nöjd om jag kommer ihåg att jag ska göra någonting.. Så penna och mönster på papper används här. Flitigt. Så länge pennan inte försvunnit :roll: Eller pappret för den delen. Eller garnnystanet.. Eller stickningen..

Det där med plastficka tycker jag lät intressant. Fattar inte riktigt hur du gör :hmm: Flyttar du mönstret i plastfickan efter en tejpbit utanpå? Hur hindrar du så att mönstret inte åker iväg?
Det har inte åkt iväg så farligt. Har bara använt det med diagram för tvåfärgade mönster. Pappret har fått sticka upp lite ur plastfickan. Annars skulle kanske en postit lapp funka, om man hittar dem då.man ska dem
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?