Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jag har varit så sugen på dessa jeans som susar runt på facebook i tävlingar om dem, från bloom..blabla nånting.

idag har jag letat mönster på riktigt och har köpt (nåja, inte betalt än) 2 mönster. vad tror ni, visst kan det funka till jeans med mudd uppe och nere?
Bild
Bild
Senast redigerad av aspen den sön sep 02, 2012 20:57, redigerad totalt 3 gång.
Av Jinxan
ingen aning. du får gärna berätta om det fungerar, för jag är själv sugen på såna byxor och har akut brist på byxor över huvudtaget :(
Användarens profilbild
Av camsch
Det BORDE göra det, ännu mer med tanke på att de visar byxor som i alla fall är ihopdragna nertill som variant på bilden. Och de har den form som mina baggy jeans har i alla fall.
Testa i typ ett gammalt lakan först om du inte vill chansa direkt. :tumup:
Av Kyltsi
aspen skrev:jag skaaa komma igång! Jag har bara ett liiitet problem först. Det är det värsta med sömnad tillsammans med trådbyte ;-)
Bild
Snyggt :Hahaa:

Nyfiken på hur det blir. Vill också sy såna, så jag väntar ivrigt på bilder på dina :D
Användarens profilbild
Av aspen
sirisirius skrev:Får man fråga hur mycket tyget gick på? :D Är det stretchigt eller stumt?
300 kr inkl. mudd, spets och resår. för två meter tyg (en meter svart och en meter blått jeanstyg ,med stretch i.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?