Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jag har varit så sugen på dessa jeans som susar runt på facebook i tävlingar om dem, från bloom..blabla nånting.

idag har jag letat mönster på riktigt och har köpt (nåja, inte betalt än) 2 mönster. vad tror ni, visst kan det funka till jeans med mudd uppe och nere?
Bild
Bild
Senast redigerad av aspen den sön sep 02, 2012 20:57, redigerad totalt 3 gång.
Av Jinxan
ingen aning. du får gärna berätta om det fungerar, för jag är själv sugen på såna byxor och har akut brist på byxor över huvudtaget :(
Användarens profilbild
Av camsch
Det BORDE göra det, ännu mer med tanke på att de visar byxor som i alla fall är ihopdragna nertill som variant på bilden. Och de har den form som mina baggy jeans har i alla fall.
Testa i typ ett gammalt lakan först om du inte vill chansa direkt. :tumup:
Av Kyltsi
aspen skrev:jag skaaa komma igång! Jag har bara ett liiitet problem först. Det är det värsta med sömnad tillsammans med trådbyte ;-)
Bild
Snyggt :Hahaa:

Nyfiken på hur det blir. Vill också sy såna, så jag väntar ivrigt på bilder på dina :D
Användarens profilbild
Av aspen
sirisirius skrev:Får man fråga hur mycket tyget gick på? :D Är det stretchigt eller stumt?
300 kr inkl. mudd, spets och resår. för två meter tyg (en meter svart och en meter blått jeanstyg ,med stretch i.

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?