Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sarahejhej
Jag har två vuxentröjor jag skulle vilja sy om till overaller/pyjamaser till bebisen, men det står helt still i huvet. Jag brukar vara lite för impulsiv och klipper och syr tills jag inser att jag gjort fel, men det är så fina material i dessa att jag inte vågar. Den bruna är i mjuuuuk ull och den randiga i siden. De är stickade, går det att sy med maskin i dem? Har ni några tips på hur jag ska tänka och montera? Jag lade ut en pyjamas som är på gränsen till liten nu som jämförelse.
Bild

Bild

Bild

Bild
Av sarahejhej
Lite mer specifikt är det väl benen jag känner mig mest osäker på, är det klippa och klistra som gäller? Och den breda mudden på den bruna tröjan, hur gör jag med den?
Användarens profilbild
Av SCSI
Jag var inne på nåt liknande i vintras men sydde byxor + slipover istället. Ärmarna passade perfekt som ben, bara att sy ihop och sätta på mudd! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?