Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CAKirre
Jag har fått ett par meter stickat tyg som drar snett hela tiden. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det när jag ska klippa i det. Har testat att tvätta det, men det hjälpte inte så mycket. Om jag drar det rakt och klipper det, är risken stor då att tröjan blir sne sedan?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Om du lyckas få det rakt när du klipper och syr så bör tröjan också hålla sig rak. Det är när det blivit snett redan vid tillklippning som kläder vill till att dra sig (läs: de där billiga tightsen från Indiska ex. :roll: )
Användarens profilbild
Av CAKirre
Okej. Då ska jag göra ett försök. Det är ju flera meter tyg, så det skulle kännas tråkigt om det inte gick att använda.
Det oroar mig lite att det är stickat randigt, med andra ord; det är inte färgat i efterhand. Det gör ju att det är rätt lätt att se hur man ska klippa, men samtidigt syns det ju väldigt tydligt om den skulle börja dra sig igen... :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?