Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
Den 25 augusti har Stäkets hantverk och Margret stickcafé i lagerlokalen i Jakobsberg. Stäket har 15% på allt eftersom de firar 15 år och Margret försöker sälja ut sina garner så hon har kilopris och halva priset om man köper mycket...

Alltså tycker jag vi åker dit och stickar och har trevligt! Det är 11-15 och det är barnfritt förutom pyttisar som hänger i sjalen/vagnen konstant. Vilka hänger på?
Användarens profilbild
Av Mosan
tassar och kollar kalendern!
Användarens profilbild
Av MuuM
Det här kom från Eva:
Stäkets hantverk skrev:Nu är det dags!!

Vi firar 15-årsjubileum den 23/8-25/8. Det blir 15% rabatt på allt i webshoppen och i lagerbutiken, Vibblabyvägen 32. (Medlemmar i Sticka och Stickamera har ingen ytterligare rabatt.)

Hos Margret blir det stor utförsäljning av restlager från Knitlab, Medivisp, Ekshärads hemslöjd m.m. Priser fr. 150:-/kg och dessutom 50% rabatt vid köp över 500 gr. Det kan knappt bli billigare!!!

Torsdagen den 23/8 har vi öppet 15-18 som vanligt och dessutom extraöppet lördagen den 25/8 11-15 med stickcafé. I butiken finns det välfyllda fyndlådor och många varor som inte finns i webshoppen.

Även i webshoppen kommer det att vara 15% rabatt under dessa dagar från kl.15.00 den 23/8 - kl.15.00 den 25/8. (Reservation för slutförsäljning eftersom det kan vara svårt att hinna uppdatera webshoppen.)

VÄLKOMNA!! Jag hoppas vi ses!!
Användarens profilbild
Av Lojse
oooh..*kliar mig i huvudet*
om jag endå kunde fixa barnvakt...

kan en åka sällis med Zandrama isf??

edit: barnvakt verkade lösa sig! nästan lite för lätt, jag tror det när jag ser det tyyp
Lojse skrev:
Miltonia skrev:Låter intressant! :tumup:
Jag har ingen aning om var det ligger - någon som vet på ett ungefär hur lång tid det kan tänkas ta att åka dit med kommunala färdmedel från Centralen? :hmm:
typ 20min med pendel + några minuters promenad?
jag har inte vart där men...
http://reseplanerare.sl.se/bin/query.ex ... 3&OK#focus
Tack! :) (Såg inte förrän nu att adressen fanns med i ett inlägg ovan :oops:)
Användarens profilbild
Av MuuM
Det är väldigt nära från pendeln. Jag åker från älvsjö på morgonen, om någon vill kan vi mötas upp på perrongen i Jakan och gå tillsammans.
MuuM skrev:Det är väldigt nära från pendeln. Jag åker från älvsjö på morgonen, om någon vill kan vi mötas upp på perrongen i Jakan och gå tillsammans.
Kan man åka pendel direkt från Älvsjö? (Hinner inte kolla sl nu och har dåligt koll på just pendeltågen, känner jag... ;))
Användarens profilbild
Av Mosan
Miltonia skrev:
MuuM skrev:Det är väldigt nära från pendeln. Jag åker från älvsjö på morgonen, om någon vill kan vi mötas upp på perrongen i Jakan och gå tillsammans.
Kan man åka pendel direkt från Älvsjö? (Hinner inte kolla sl nu och har dåligt koll på just pendeltågen, känner jag... ;))
Ja det kan du!
Mosan skrev:
Miltonia skrev:
Ja det kan du!
:tumup:
Användarens profilbild
Av Lojse
jag och Zandrama tar pendeln ifrån haninge, tänkte att man kanske kan försöka sammanstråla redan på pendeln, bestämma vilket tag vi tar (tid, se nedan) och typ att sitta längst bak(eller vad som passar bäst utifrån jakobsberg)?

tex.
Jordbro 10:12
Handen 10:15
Skogås 10:20
Trångsund 10:22
Farsta strand 10:25
Älvsjö 10:31
Årstaberg 10:34
Stockholms södra 10:37
Stockholms central 10:43
Karlberg 10:46
Sundbyberg 10:51
Spånga 10:55
Barkarby 10:58
Kliv av vid Jakobsberg.

ja, jag ser jätte mycket fram mot lördag!! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?