Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mammatillE
Om jag vill sy ringsjal av min hoppediz lille, vad ska jag då ha för ringar? Har sett att det finns olika storlekar och olika material!
Hur är det med vikning på axeln? Det finns olika sätt där eller?

Blir det förresten en bra ringsjal tror ni?:)
Användarens profilbild
Av AnKa
Det blir en utmärkt ringsjal, vet jag. Jag har sytt flera stycken av Hoppizar :D
Jag använder alltid ringar i srtl L, tycker att det glider bäst och gör det lättast att justera sjalen.

Vikning är ju något av en smaksak och det beror på vem du frågar vilket svar du får. Jag gillar Ringovikningen och har sytt den i de flesta ringsjalar jag gjort. Men vill man göra det enkelt för sig så går det även bra att hoppa över vikning och bara sy fast ringarna.
Jag gillar aluminiumringarna (mycket för att de är snyggare än plast :wink: ) och skulle precis som Anka välja storlek L till en omsydd hoppe! :tumup:

Om du vill kan du ju för testa att bara trä igenom sjalen i ringarna på bägge ändar, istället för att klippa och sy. Utifall du vill testa hur den funkar som ringsjal innan du bestämmer dig helt? :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?