Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jeba
Har virkat och dragit upp en kofta minst 5 gånger nu eftersom ryggstycket blir för smalt. Var kan jag vända mig för att få hjälp med vad det är jag gör för fel? Garnet har jag köpt i en butik som lagt ner så dit kan jag inte gå. Men var kan jag få hjälp. Kan tilläggas att jag bor i söder om mitten i Skåne. Den är så fin på bilden i mönstret så jag vill så gärna lyckas :siishah:
Användarens profilbild
Av Fryle
Beroende på var "i söder om mitten i Skåne" ligger så skulle jag kunna hjälpa dig på riktigt, dock inte närmaste veckan.
Av jeba
Fryle skrev:Beroende på var "i söder om mitten i Skåne" ligger så skulle jag kunna hjälpa dig på riktigt, dock inte närmaste veckan.
Åh hjälp på riktigt vore ju toppen :tumup: . Jag bor 1 mil nordväst om Sjöbo men är flyttbar.
Användarens profilbild
Av Fryle
jeba skrev:
Fryle skrev:Beroende på var "i söder om mitten i Skåne" ligger så skulle jag kunna hjälpa dig på riktigt, dock inte närmaste veckan.
Åh hjälp på riktigt vore ju toppen :tumup: . Jag bor 1 mil nordväst om Sjöbo men är flyttbar.
Jag hör av mig när jag är hemma från semestern.
Av jeba
Fryle skrev:
jeba skrev:
Jag hör av mig när jag är hemma från semestern.
Tusen tack!
Användarens profilbild
Av Fryle
Hoppas vi får se det färdiga resultatet sedan! :kamera:

(Säger hon som själv inte är så flitig med publiceringarna :hide: )
Användarens profilbild
Av Fryle
Glömde förresten skriva att det var väldigt trevligt att ha dig här, du är välkommen igen med eller utan handarbetsbekymmer. :D
Av jeba
Fryle skrev:Glömde förresten skriva att det var väldigt trevligt att ha dig här, du är välkommen igen med eller utan handarbetsbekymmer. :D
Tackar, det gör jag gärna :D
Av jeba
Fryle skrev:Hur går det? :heart:
Sakta framåt :) . Nu var det ett tag sen jag virkade på den men det verkar va nåt konstigt uppe vid axeln oxå. Men jag fortsatte på framstycket så får jag kolla på det sen. Hör av mig om jag inte får till det :wink:
Användarens profilbild
Av Fryle
jeba skrev:
Fryle skrev:Hur går det? :heart:
Sakta framåt :) . Nu var det ett tag sen jag virkade på den men det verkar va nåt konstigt uppe vid axeln oxå. Men jag fortsatte på framstycket så får jag kolla på det sen. Hör av mig om jag inte får till det :wink:
:tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?