Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CAKirre
Jag kan kanske ha något bland mina mönstertidningar... :hmm:
Vart man kan köpa på nätet vet jag inte.
Av lilla trasdockan
Barnmuddbyxa-mönster a la ..... nej hjälp nu kommer Jag inte ihåg vem som gjorde den tråden.... ta ett Pär byxor du har och lägg på tyg vekt som ett M ... vet du vad Jag menar då?
Sydde sådana mysbyxor till mej förut å dom var underbara
Av lilla trasdockan
Kul att få höra historien bakom mönstret. Jo precis som du säger krävs en del ändringar men Jag utgick från mönstret och sen ändrade Jag lite här å var
Användarens profilbild
Av solkatten
Fridute skrev:
lilla trasdockan skrev:Barnmuddbyxa-mönster a la ..... nej hjälp nu kommer Jag inte ihåg vem som gjorde den tråden.... ta ett Pär byxor du har och lägg på tyg vekt som ett M ... vet du vad Jag menar då?
Naimiez, men idéa kommer från början från Kusmi :heart: , som lärde mig och sedan spred det sig på våra sykvällar för en himlans massa år sedan :mrgreen: , så himla kul att det lever fortfarande.

MEN, till en vuxenbralla vill man nog ha lite mindre gren fram än bak och lite kortare fram än bak.
Men om man ska sy efter bilden verkar det ju vara rätt mycket häng i grenen så då borde man ju inte behöva ändra så mycket just där.
Användarens profilbild
Av solkatten
Fridute skrev:
solkatten skrev:
Fridute skrev:
lilla trasdockan skrev:Barnmuddbyxa-mönster a la ..... nej hjälp nu kommer Jag inte ihåg vem som gjorde den tråden.... ta ett Pär byxor du har och lägg på tyg vekt som ett M ... vet du vad Jag menar då?
Naimiez, men idéa kommer från början från Kusmi :heart: , som lärde mig och sedan spred det sig på våra sykvällar för en himlans massa år sedan :mrgreen: , så himla kul att det lever fortfarande.

MEN, till en vuxenbralla vill man nog ha lite mindre gren fram än bak och lite kortare fram än bak.
Men om man ska sy efter bilden verkar det ju vara rätt mycket häng i grenen så då borde man ju inte behöva ändra så mycket just där.
Fast du måste ändå göra brallorna kortare fram annars ser det jättekonstigt ut.
Menar du i midjan eller grenen? Jag brukar bara sänka framsidan i midjan å då funkar det fint.
Användarens profilbild
Av puppan
Jag har sytt ett par, måttade efter mina favoritmjukisar och gjorde som jag brukar sy myddbyxor till barnen.
Fast jag hade inte mudd så det räckte så det fick bli resår i midjan istället.
Kanske kan lägga upp bild imorgon?
Användarens profilbild
Av puppan
Tillägger:
Jag sydde även i en grenkil för att göra byxorna mer baggy.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?