Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min brorson fyller snart år och han önskar sig en Ben 10-kostym. Byxorna och tröjan är inga problem men hur tusan ska jag tillverka den lilla mackapären han har på armen?
Jag funderar på att bara sy den genom att göra en applikation på ett brett armband och gör dom vita slangarna av någon tjock vit snodd eller så kanske man kan göra den av cernitlera? Den sydda är nog hållbarare, eller vad tror ni?
Bild

Bild
Senast redigerad av linafelicia den mån maj 28, 2012 16:31, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av puppan
Jag tänker spontant på ett svettband och applikation av filt.
Fast jag vet inte vem figuren är och vad han använder armbandet till.
Användarens profilbild
Av Summer
Jag funderar på limma gummimatta (finns på panduro tex) och sätta på svettband eller liknande. Jag har till augusti på att komma på något smart... Just nu kör han med min armbandsklocka som ben10-klocka :heart:
Den behöver kanske inte vara så avancerad som den ser ut på dessa två bilder, jag tror inte den är lika avancerad i filmerna :hmm:

Nya serien då ben är äldre:
Bild
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag har kommit fram till att jag ska göra typ som ett svettband av muddväv med en applikation på för den måste vara enkel att ta av och på. Han som ska ha den är bara 4 år gammal.
Byxorna är klara, nu ska jag bara sy tröjan och mackapären.
Jag har inte heller någon aning om vem han är, det måste gå på någon kanal som vi inte har.
Snyggt! Jag har en pojke som gillar Ben 10 också, men tror att han aldrig sett det ens så jag vet inte var det kommer ifrån. :hmm: Han har en sån där klocka från leksaksaffären. :hide: Och en Ben 10 t-shirt (dvs tryck med Ben 10 på) och det är en av storfavoriterna. Den har vi fått till skänks tidigare och börjar bli duktigt urtvättad så han kommer väl använda den tills den antingen faller i bitar eller är på tok för liten. ;)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?