Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
Jag vill ha fler leggings till Ellen, både långa och 3/4 och tycker det borde vara lätt att sy. Men jag får inte till något riktigt bra mönster. Jag har dåligt tålamod att prova mig fram också. Är det någon som har ett de kan tänka sig dela med sig av? (mot betalning?) Eller vet var jag kan köpa. Jag vill att det bara skall funka, inget krångel.
Användarens profilbild
Av Fryle
Stoff och Stil har ett bra, men det är i smalaste laget i benen, så jag lägger till en cm där.
Användarens profilbild
Av puppan
Jag har sytt flera leggings enligt naimez muddbyxmönster. Alltså att man tar ett par befintliga och lägger på vikt tyg och klipper runt. Funkar finfint men det kräver att du har ett par i bra storlek.
Användarens profilbild
Av Stark
puppan skrev:Jag har sytt flera leggings enligt naimez muddbyxmönster. Alltså att man tar ett par befintliga och lägger på vikt tyg och klipper runt. Funkar finfint men det kräver att du har ett par i bra storlek.
Så har jag också gjort. Och lagt till cm där jag tycker det behövs, främst på längden.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?