Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Har sytt en gardin idag och jag tycker att det blev så fiiiiiiint :loving: Letade efter ett annat tyg men hittade det inte så då hittade jag ist ett gammalt lakan :D Var lite noga o klippte o pillade med sidsömmen så den inte är ut å in utan åt rätt håll på både överviket o dom vanliga sidorna. Annars syr jag bara längder eller kappor, inget sånt här =)

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Jennelii
Sia skrev:Jättefin!!! :love: :love: :love:
Och vilka seriösa band, sånna går inte att köpa för pengar!
Det var bara för att dom var där, då kunde dom lika gärna få vara med =) Hittade en sån här gardin häromdagen på expo men den var så otroligt dåligt sydd, kostade bara 149 så det var inte så farligt men.. jag tänkte att det var bättre att sy en själv, det skulle bli finare.. o det blev det :vågen: Det är det första man ser när man kommer in i tv-rummet o jag blir så glad.
Användarens profilbild
Av sus
Fantastiskt fina! :love:
Nu vet jag vad jag ska göra med alla fina gamla lakan som min mormor och farmor broderat monogram på som aldrig används eftersom det är så mycket lättare med påslagna.
Användarens profilbild
Av Jennelii
sus skrev:Fantastiskt fina! :love:
Nu vet jag vad jag ska göra med alla fina gamla lakan som min mormor och farmor broderat monogram på som aldrig används eftersom det är så mycket lättare med påslagna.
Min syster ska sy ett lapptäckesöverkast av gamla monogramlakan så hon har en hel kasse full, det var oxå en kul idé tycker jag
Användarens profilbild
Av sus
Jennelii skrev:
Min syster ska sy ett lapptäckesöverkast av gamla monogramlakan så hon har en hel kasse full, det var oxå en kul idé tycker jag
:tumup:
Användarens profilbild
Av solängel
Superfin! :vågen:
Jennelii skrev:
Den idén snor jag! :D
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jennelii skrev:
Verkligen fantastiskt fin! Och vilken superidé!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?