Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaTess
Aelia pratade om att man kunde sy en egen långsjal av tyget OLGA som finns att köpa på JYSK...någon som har erfarenhet av detta tyg?

Mvh Therese
Användarens profilbild
Av Pyron
Det är ett underbart tyg att göra sig en bärsjal av. Mjukt och följsamt.
Av belinda
Jag har en lånsjal i Olgatyg, som jag färgat, den var min första vävda sjal och jag är mäkta imponerad av den, tycker jättemycket om den! Den är framför allt väldigt tunn, vilketgör den väldigt smidig att knyta :D
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
belinda skrev:Jag har en lånsjal i Olgatyg, som jag färgat, den var min första vävda sjal och jag är mäkta imponerad av den, tycker jättemycket om den! Den är framför allt väldigt tunn, vilketgör den väldigt smidig att knyta :D
Kul att du gillar den :D Jag kan faktiskt sakna den ibland :? Vilken färg blev det?

Kanske ska fixa mig en ny till sommaren :roll: Tråkigt att tyget är randigt bara :(
Av belinda
Kajsabajsa skrev:
belinda skrev:Jag har en lånsjal i Olgatyg, som jag färgat, den var min första vävda sjal och jag är mäkta imponerad av den, tycker jättemycket om den! Den är framför allt väldigt tunn, vilketgör den väldigt smidig att knyta :D
Kul att du gillar den :D Jag kan faktiskt sakna den ibland :? Vilken färg blev det?

Kanske ska fixa mig en ny till sommaren :roll: Tråkigt att tyget är randigt bara :(
ja, jag gillar den :D dock blev den svart i ett färgbad...och nu i efterhand är det dötrist! borde ha färgat den brun som jag tänkte från början eller djupare röd typ. Funderar faktiskt på att låta den vandra vidare! det har du inget emot val? säg till i såfall!
Användarens profilbild
Av Panakeia
belinda skrev:
Kajsabajsa skrev:

ja, jag gillar den :D dock blev den svart i ett färgbad...och nu i efterhand är det dötrist! borde ha färgat den brun som jag tänkte från början eller djupare röd typ. Funderar faktiskt på att låta den vandra vidare! det har du inget emot val? säg till i såfall!
e den helsvart nu då?
Vilken längd *skulekanske kunna vara intresserad om den nu skule vandra vidare.......*
Av belinda
Panakeia skrev:
belinda skrev:
Kajsabajsa skrev:

Jupp korpsvart...den är 4,6 och har snedskurna ändar! måste dock tillägga att den är ganska sträv efter tvätt, men vär sååå mjuk efter lite användning!

e den helsvart nu då?
Vilken längd *skulekanske kunna vara intresserad om den nu skule vandra vidare.......*
Av belinda
men hjälp vart tog mitt svar vägen!

skriver igen:

4,6 och med snedskurna ändar, och jupp, den är helsvart!
måste tillägga att den är lite stel efter tvätt, men såå mjuk efter användning!
Senast redigerad av belinda den ons apr 26, 2006 09:31, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Panakeia
belinda skrev:men hjälp vart tog mitt svar vägen!
ditt avar kom med, men det hammna inne i citatet!
Av belinda
Amen åhhh nu såg jag!
Av MammaTess
Ett Olgatyg blir det här då.....
Användarens profilbild
Av Buscilla
MammaTess skrev:Ett Olgatyg blir det här då.....
Vilket är Olga tyget? Någon som har en bild?
/Cecilia
Användarens profilbild
Av frida
Nu är jag hur nyfiken som helst av olga-pratet! Har nån en bild??snälla!
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Jag har ingen bild men tyget är kakigrönt med smala ränder i rött, blått och vitt om jag inte minns fel. Jag tycker inte det är snyggt men det går ju som sagt att färga :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?