Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

:shock:
Du inte bara stickar själv, du gör en youtube-film om hur också! Om jag inte visste bättre skulle jag tro att du hade ett väldigt lättsamt barn och inget jobb eller så :fnissa:
Förlåt men :Hahaa:

Jag hade en liten gul barnstickmaskin när jag var liten. Man gjorde precis sådär. Jag är faktiskt lite ledsen för att den försvunnit.
:D

Jag köpte den på ebay, googla på addi express. Den kostade runt 500 kronor + frakt. Har en stor också.

Båda kan man sticka raka stycken på också, eller göra intagningar osv. Jag kan göra hälar och tår, men är lite lat och struntar i det just nu när sockbehovet är stort.
tinaw skrev::D

Jag köpte den på ebay, googla på addi express. Den kostade runt 500 kronor + frakt. Har en stor också.

Båda kan man sticka raka stycken på också, eller göra intagningar osv. Jag kan göra hälar och tår, men är lite lat och struntar i det just nu när sockbehovet är stort.
Jag har också en stor stickmaskin. har inte börjat använda den än, men den jag hade för tio år sen var helt underbar. Den har jag stickat den här tröjan på. Så jag hoppas att den nya är lika bra. :-)

Bild
vad är det för märke på din stora? har du resårbädd på den? Är den digital?
MuuM skrev:

Jag har också en stor stickmaskin. har inte börjat använda den än, men den jag hade för tio år sen var helt underbar. Den har jag stickat den här tröjan på. Så jag hoppas att den nya är lika bra. :-)

Bild
Den där bebisen känns igen. Är det S?
Ponyo skrev:
MuuM skrev:

Bild
Den där bebisen känns igen. Är det S?
Japp. Hon är sjunde barnet som har den. :loving:
Verkar ju toksmidigt! :D Jag är inte så bra på just sockstickning, så att "veva" fram en socka låter ju toppen. :tumup:

Helt ot: men en sån där fin Gudruntunika i lila med blommor har jag också. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?