Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det lutade ju åt i den andra tråden att det blir två byten ett påskbyte och ett vårbyte.
Här är den andra tråden http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... &sk=t&sd=a

Här är då tråden för påskbytet. Ett påskägg, något gott + något pysslat
Påskägget är symboliskt. Men något litet som liksom "får plats" i ett påskägg, typ nått att hänga i påskrist eller så =)

Anmälan senast 14/3. Skicka senast 30/3

Jag kan hålla i lottningen men är ganska ny på byten så vill någon annan så gärna!
Senast redigerad av Fjärilen den tor mar 15, 2012 20:25, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av yonohanna
Menar ni att man ska skicka ett påskägg man köpt (ett sånt vanligt målat i papp typ)? o fylla med godis, o sen pyssla nåt till!?
Blir inte frakten nåt otroligt hög då? :hmm:
Jag vill gärna vara med! :D

Jag tänker nog just ordet "ägg" som mer symboliskt. Att man typ fixar godis och nåt hempysslat, men att man inte behöver stoppa det just i ett pappägg om man inte vill. Eller vad tror ni?
Användarens profilbild
Av Fjärilen
Smultronbarn skrev:Jag vill gärna vara med! :D

Jag tänker nog just ordet "ägg" som mer symboliskt. Att man typ fixar godis och nåt hempysslat, men att man inte behöver stoppa det just i ett pappägg om man inte vill. Eller vad tror ni?
Jo precis så tänkte jag iaf :tumup:

Edit: Det där något pysslat ska ha något påsktema med va? Eller hur tänker ni?
Användarens profilbild
Av Fryle
Låter spännande! :D

Fast jag är inte så påskig, så jag nöjer mig nog med att titta på era byten.
Användarens profilbild
Av ellla
Själva äggformen behöver man ju inte ha. Jag tänkte mig nåt gott och nåt pysslat presentigt. Typ nåt man kan ha i påskriset, eller nåt annat man vill ge till personen :). Inget stort liksom. Utan typ ett påskägg :)

Superkul!
Användarens profilbild
Av ellla
Fjärilen skrev:Det lutade ju åt i den andra tråden att det blir två byten ett påskbyte och ett vårbyte.
Här är den andra tråden http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... &sk=t&sd=a

Här är då tråden för påskbytet. Ett påskägg, något gott + något pysslat

Anmälan senast när då? Skicka senast 30/3 låter det bra?

Jag kan hålla i lottningen men är ganska ny på byten så vill någon annan så gärna!
Om amn ska skicka senast den sista kanske anmälning senast i mitten på nästas vecka? typ den 14:e? då får man kanske sin kompis den 16:e och då har man två veckor på sig att pyssla :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?