Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag skulle vilja göra/köpa ett litet album, med plats för ungefär 10-15 foton, som H kan ha som sitt album. Han tycker att det är så kul att titta på foton på farmor och farfar mfl.

Det måste ju vara plast framför fotografierna, och albumet måste nog tåla lite... Helst skulle jag vilja ha något med glada färger, lite som en pekbok. Men det kanske varken går att göra eller köpa?

Är det någon som har något bra tips?
Användarens profilbild
Av mallinpallin
När Ofelia föddes fick man ett sånt litet fotoalbum med i "babybagen" (det var Miffy på :loving:) hm ja iallafall så skulle man ha med ett album till dagisinskolningen så då tog vi det.
Det är helt i plast och vill man så kan man tejpa så att bilderna inte kan tas ut av klåfingriga barn.

På dagis är det jättebra att ha, är barnet lite ledset så kan "fröknarna" sätta sig med barnet och barnets album och titta på alla barnets nära och kära.
Sen älskar de små att visa upp sin familj för alla andra.

Hmm.. lite OT kom jag men iaf bara att ta och köpa ett litet album i plast med styvare plastfickor och sätta in bilder :)
Användarens profilbild
Av Kotten
Tror du att jag hittar ett sånt album på typ Jättekul? Eller går man till en fotoaffär?
Användarens profilbild
Av Buscilla
Mitt egenhändiga tips och som jag själv faktiskt tänkt pula ihop (ja, du frågar ju under Gör själv ;-))
Köp en lamineringsmaskin. Sätt bilder fram och bak med ett färgglatt papper emellan, du kan även skriva lite text under bilderna om du så önskar ex FARMOR, laminera och gör hål med ett hålslag. Köp ringar alt, något fint garn/band att fästa ihop bladen med *voila*...

Lycka Till!

/Cecilia
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Jaaa, fotoaffär hade jag kollat, leksaksaffär eller typ åhlens som har allt möjligt.

Detta album (skryter lite till om vårt) är så bra för kanterna är rundade och mjuka och så är det Miffy på framsidan :loving: (nämde jag det innan kanske :roll: )

Just Miffy kanske kan finnas på designtorget om man bor där det finns..
Användarens profilbild
Av trollmamma
Annars har jag en laminator ..... du kan ju köra på den ..... dom blir ju kladdsäkra då :wink:
Användarens profilbild
Av naimiez
Åhléns hade ett för 2 år sedan...vet inte om de är kvar. Det är en tygbok man kan ha foton på mamma, pappa, mormor/morfar/farfar/farmor/sykon och vännerna. Den är skriven som en berättelse.
Användarens profilbild
Av naimiez
Åhléns hade ett för 2 år sedan...vet inte om de är kvar. Det är en tygbok man kan ha foton på mamma, pappa, mormor/morfar/farfar/farmor, sykon och vännerna. Den är skriven som en berättelse.
Användarens profilbild
Av annalys
Vi har köpt vanliga små album på fotoaffärer, vi sätter in kopiorna så gör det inget om korten går åt (för efter ett tag är det roligaste att ta ut korten).

Jag har också gjort med lamineringsapparat (och dymo märkmojäng), det är kul, men den boken (som handlade om Simons kroppsdelar, jag tog kort när han pekade på näsa, fötter, osv) har faktiskt inte varit fullt så populär :? . Men det var kul att göra! :D :D :D
Användarens profilbild
Av Kotten
Jag visste att ni skulle sitta inne med massor av bra tips! Och trollmamma, tack för erbjudandet.

Jag ska kolla vad som finns i affärerna och sen bestämma mig. Det bästa vore kanske att göra en själv, för då kan jag skriva namnen under.

Men Miffyboken lät ju smidig också, jag ska ta en tur på Åhléns idag och kolla efter den och den andra boken som naimiez tipsade om.

Tack för hjälpen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?