Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det blir ugglor! Anmälan senast 11/2 så skickar jag ut adresserna 12/2 och ni får skicka senast 1/3.
Skicka PM till mig med adress och ev. önskemål (ev. allergier, husdjur och sånt)

Förtydligar för att se om någon invänder till spelreglerna,
Man får göra precis vad man vill, leksak, nyckelring, väska, kuddfodral, prydnad, fodral, eller vad som helst bara det föreställer en uggla på något vis!
Vilken teknik som helst får användas sy, sticka, virka, limma, knyta, banka, klämma, eller hur man nu gör... bara man har gjort den själv.
Grundtanken med GDS-bytena var väl egentligen att man skulle använda nån teknik man inte redan var så bekant med, men det tycker jag att det verkar som att vi har gått ifrån för lääänge sen.
Huvudsaken är att man har roligt, skapar kreativt, är stolt över det man gör och blir klar och skickar i tid!
Senast redigerad av Sia den sön feb 05, 2012 20:13, redigerad totalt 2 gång.
tassar lite.

*egentligen har jag inte tid, men är det något kul så kanske jag inte kan låta bli....*
SCSI skrev:Jag hade en idé om ett tvåstegsbyte men det känns lite bökigt... man skickar ett plagg (eller lakan, gardin, whatever) man inte längre vill ha och väntar med spänning på vad man får tillbaks. :app:
Nu är jag en såndär glädjedödare, och säger att det skulle bli för dyrt porto... :hide:
Sia skrev:
SCSI skrev:Jag hade en idé om ett tvåstegsbyte men det känns lite bökigt... man skickar ett plagg (eller lakan, gardin, whatever) man inte längre vill ha och väntar med spänning på vad man får tillbaks. :app:
Nu är jag en såndär glädjedödare, och säger att det skulle bli för dyrt porto... :hide:
Ja, jag veeeeeet (det tycker jag själv oxå, egentligen) - men det vore ROLIGT!
Jag vill gärna vara med på ett byte! Behöver nåt att pilla med vid sidan av alla studier. :tumup:

Tja...väskor kan man ju aldrig få för många av säger jag... :wink:
Ugglor funkar också, eller andra djur. Kanske ett djurtema? Typ valfritt pyssel med djurtema (eller ett specifikt djur som tex uggla).
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 35
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?