Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag har precis beställt en huggles som jag ska testa att ha som nattblöja och vill sticka ett par blöjbyxor att ha till. Var köper ni ullgarn till blöjbyxorna?
Går det bra att använda vilket mjukt obehandlat ullgarn som helst?
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag köpte från minimundus, men min mamma gjorde till oss av nåt annat ullgarn som jag tror t o m var superwash-behandlat. Jag vet att jag har fettat in dem några gånger, men minns inte om jag behövde göra det direkt. (lite OT så är jag inte så snabb på att sticka, så när jag efter mycken vedermöda och två veckor var klar med en blöjbyxa fick mamma syn på den och nästa gång kom hon med tre till... mycket finare... veckan därpå... :roll: :lol:)
Användarens profilbild
Av trollmamma
Ullrike har det oxå ...
Användarens profilbild
Av linafelicia
tinaw skrev:Jag köpte från minimundus, men min mamma gjorde till oss av nåt annat ullgarn som jag tror t o m var superwash-behandlat. Jag vet att jag har fettat in dem några gånger, men minns inte om jag behövde göra det direkt. (lite OT så är jag inte så snabb på att sticka, så när jag efter mycken vedermöda och två veckor var klar med en blöjbyxa fick mamma syn på den och nästa gång kom hon med tre till... mycket finare... veckan därpå... :roll: :lol:)
Funkar det med superwashbehandlat garn?
Jag har ett nysta rosa 100% merinoull som tyvärr är superwashbehandlat, men då kanske jag kan testa med det...
Användarens profilbild
Av tinaw
Det blir ju aldrig filtat, men fukten står det emot. Jag tror mamma körde Superwash. Ska se om jag får tag på henne o fråga!
Användarens profilbild
Av Panakeia
linafelicia skrev: Funkar det med superwashbehandlat garn?
Jag har ett nysta rosa 100% merinoull som tyvärr är superwashbehandlat, men då kanske jag kan testa med det...
testa kan man ju alltid? funkar det inte så är det ju iaf coola att ha som plagg bara!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?